Poartă-ți machiajul cu stil!

    De când mă știu îmi place să fiu cochetă. Rar se-ntâmplă să ies din casă fără să aplic un mascara și un luciu de buze, de ceva vreme cochetez și cu fondul de ten și pudra iluminatoare mai ales în sezonul rece, când trebuie să recunosc că sunt destul de palidă. Un machiaj bine ales este o ușită pentru femei în orice situație, pentru că trebuie să recunoaștem, oricine admiră o femeie care este frumos machiată și doar după aceea se uită la îmbrăcăminte. 
   Țin minte, în copilărie mă fardam pe ascuns când erau ai mei la serviciu, prea mult oricum nu aveam cu ce pentru că mama a fost mereu o femeie simplă, nici locul de muncă nu îi permitea să fie machiată dar după amiază când se ocupa de grădinărit chiar nu avea pentru ce să se machieze. Tatăl meu a fost destul de autoritar în copilărie, ei bine și acum îmi mai atrage atenția când ”exagerez” cu rujul ... roșu. Am fost destul de norocoasă în adolescență. Nu m-am luptat cu acneea așa că la vârsta care începe cu 3, am început doar să folosesc fond de ten și pudră iluminatoare și fard de obraz.    Consider că un machiaj care îți scoate în evidență trăsăturile este cartea de vizită a oricărei femei.     Am experimentat ce e drept tot felul de machiaje de la cât mai stridente la cât mai clasice. Îmi place să port machiaj colorat și excentric cu multe colori și gene false, atunci când participăm la vreun eveniment în rest ceva mai clasic. Pentru mine este foarte important machiajul,  consider că o femeie trebuie să fie mereu îngrijită. Dar mai mult decât orice trebuie să știm și cu ce ne fardăm mă referer la ce conține, ideal ar fi să optăm pentru ingrediente active de ultimă generație: acid hialuronic, pudra de diamant, Vitamina E, iar acest lucru  devine realizabil în ziua de azi cu noua  gama de machiaj Gerovital Beauty care acoperă toate necesitațile unui machiaj complet.

Când vă spun complet vorbesc serios, puteți să realizați acasă propriul studio de make up, pentru că noua gamă cuprinde produse ideale pentru fiecare etapă a machiajului pentru că trebuie să recunoaștem machiajul începe de la unghii și se termină cu sprâncenele, nu de alta dar totul trebuie să fie într-un ton. Așadar aici veți găsi lacuri pentru unghii diverse culori,inclusiv Top Coat revoluționar cu rezultate excepționale de rezistență și luciu pe unghie, fără lampă UV,   anticearcăne ideale pentru cearcănele închise la culoare din jurul ochilor, rujuri atenție sunt 18 nuanțe, creion dermatograf, pudră pentru luminozitate cu pudră de diamant, mascara pentru volum și alungire, luciu de buze, paletă cu farduri pentru pleoape.  Produsele din gama Gerovital Beauty sunt destinate fiecărei etape de machiaj. Aceste produse nu încarcă tenul, îi conferă lejeritate și aspect natural. Aceste minunății le sunt disponibile doar in magazinele de brand Gerovital și Farmec și în magazinul online www.farmec.ro .

   Este important ca fiecare femeie să își cunoască caracterul, rar se-ntâmplă ca două femei să poarte același machiaj, fiecare machiaj este diferit pentru că este pus în evidență de cea care îl poartă. Nu trebuie să ne ținem după machiajul văzut la o celebritate, trebuie să fim autentice, să dăm notă machijului prin felul nostru de a-l purta. Sunt tot felul de filmulețe care ne pot inspira așa că nu putem spune că nu știm cum să ne realizăm un machiaj. Trucuri mici, parcurse zi de zi cu produse de cea mai bună calitate vor fi succesul garantat în viața fiecărei femei. Eu folosesc, după cum am spus și mai sus, acu că este rece zilnic fond de ten cu un pic de pudră iluminatoare să nu se vadă cearcănele acumulate în acești ani, o linie fină trasată cu un creion dermatograf negru, niște mascara și un ruj. Consider că este benefic pentru mine, pe mine mă relaxează acele câteva minute, după care rezultatul mă binedispune întreaga zi și unde mai pui că îmi dă și un gram de încredere!
Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut