Atenție... vine molozul !!!!

-    Atenție vine roaba cu moloz ... atenție încă o roabă ...
-    Nu mai suport ... cât mai durează? De o săptămână nu găsesc nimic în casă! Mutăm totul din stânga-n dreapta și invers.

-   Ei, dacă n-ai vrut să te muți la soacră-ta până e gata, suportă!
Ei, bine v-am găsit în familia noastră, suntem în vara anului 2017, când subsemnații am decis să ne subzidim și să izolăm casa. Adică să o facem ca „tot omu” că deh o casă nouă nu ne-am permis, așa că a rămas casa bunicilor, care în urma unui termoviziuni a clădirii realizată iarna trecută, ne-a lăsat fără cuvinte, căci fără căldură ne lăsase toată iarna.
Pierdeam la căldură, ohooo, degeaba luam noi 15 metri steri de lemne pe o iarnă, încălzeam atmosfera de afară că cea din casă era mereu friguroasă. Ei da, așa am ajuns noi să ne apucăm de izolat.
Pentru că eram în pană de timp, se apropia vertiginos toamna,  trebuia să asigurăm căldură serioasă, nu mai mergea cu încălzirea exterioară, am ajuns să studiem tot ce-nseamnă certificat energetic. Am luat legătura rapid cu cei de la echipa de auditori energetici gradul I de la www.certificat-rapid.ro.

 Ne-au explicat pe înțelesul nostru faptul că un  certificat energetic oferă informații importante despre performanța energetică a clădirii și o încadrează într-o clasă energetică, având o valabilitate de  10 ani. Soțul meu nu a ratat ocazia să îi întrebe Certificatul de căsătorie de ce nu are termen de valabilitate? I-am răspuns eu rapid... poi noi dragule avem toate fundațiile bine așezate și am eu grijă să nu scape nimic, să revenim zic totuși la ....
..cei de la  Enermed Impex SRL care între timp ne-au pus pe gânduri și cu achiziționarea unui panou solar pentru aport la încălzire și obținerea de apă caldă menajeră, iar experiența lor chiar nu ne-a dezamăgit.
Suna foarte bine, da într-adevăr atunci nu știam ce va însemna asta din punct vedere al unui șantier în mijlocul casei. Praful care era peste tot, molozul, cimentul, izolațiile, bucățelele alea mici și drăgălașe albe care se pierdeau peste tot, polistiren iubita mea, polistiren, îi spune ... mda... deci să revin, Auditul energetic, ne-a fost asigurat la cel mai bun preț de pe piață, prin care auditorii energetici au determinat caracteristicile termice și energetice și  au stabilit din punct de vedere tehnic și economic soluțiile de reabilitare, astfel căsuța noastră a trecut într-o clasa energetică superioară cu consumuri mai mici de energie, să vă dau un pont cu cât locuința  se încadrează într-o clasă mai apropiată de A, cu atât cheltuielile aferente cu întreținerea vor fi mai mici și confortul mai ridicat!

Așadar având toată documentația și toate calculele ne-am apucat de treabă sunt sigură am făcut alegerea perfectă, deși nu îmi place iarna, acum o aștept nu de alta, dar știu că se va termina șantierul.

-  Atenție vine o placă de polistirennnnnn!!!!


Acest articol a fost scris pentru SpringSuperBlog 2018 !!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut