Viitorul arată şi sună mai clar !

- Bună şi bine aţi venit în noul nostru ShowRoom, Edifier, daţi-mi voie să vă prezint pe scurt brandul nostru. Suntem definiţi prin trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design şi pasiunea pentru calitate. 


  - Pentru început aş dori să vă servesc cu o cană de ceai şi în timp ce îmi povestiţi cam ce v-ar interesa aş dori să vă prezint catalogul nostru privind sistemele de boxe pe care le comercializăm.
- Vă mulţumim pentru amabilitate. În urmă cu ceva timp ne-am cumpărat o casă nouă şi ne-am amenajat o cameră în care să ne petrecem timpul liber, vizionând cele mai noi filme şi ascultând muzica care ne place, la un nivel de calitate înaltă. Suntem pasionaţi de filme şi de muzică bună. Şi aşa am ajuns aici, în căutarea unui sistem audio, care să se integreze perfect în viaţa noastră şi cum nu ne prea pricepem la tehnologie, am apelat la dumneavoastră.
- Înţeleg perfect de ce aveţi nevoie, nu voi sta mult pe gânduri şi nici nu am să vă plicitisesc cu altceva, am să vă prezint, exact ceea ce cred eu că vă reprezintă şi ce vă doriţi. Ce spuneţi de acest model de sistem de boxe? Elegant, clasic uşor de integrat în orice spaţiu.

- Vă mulţumim, ştiam că am ales magazinul perfect. Suntem în căutarea unui sistem de boxe cu un maximum de claritate, care să aibă un aspect luxos şi elegant, ceea ce ne prezentaţi pare să îndeplinească cerinţele noastre.
-  Aş dori să vă prezint sistemul de boxe audio S2000Pro cu care Edifier intră în domeniul producţiei muzicale. Sunt convisă că are exact acele dotări de care aveţi nevoie fiind un sistem conceput pentru mixarea şi înregistrarea la domiciliu. Aveţi vreo preferinţă în ceea ce priveşte conexiunile?
- Noi am prefera cât mai multe, dar mai ales Bluetooth.
- Bun, în cazul acesta vă mai spun că S2000Pro, pe lângă conexiunea Bluetooth, mai dispune de următoarele intrări: optic, coaxil, aux şi balance. Are un maximum de claritate oferit de difuzoare care împreună au o putere de 130Watt şi folosesc un bass de 5.5" cu diafragma din aluminiu şi un set de înalte de ultimă tehnologie pentru o experienţă acustică excelentă. Sistemul are 4 presetări: vocal, monitor, clasic şi dinamic. Aş dori să vă subliniez faptul că sistemul este  proiectat cu componente de calitate superioară şi o construcţie robustă pentru o performanţă completă.
- Îmi place şi designul cu lemn la panoul lateral, cred că se integrează perfect în decorul casei noastre.

- Aş mai completa faptul că Sistemul S2000Pro,  este combinarea perfectă de ultima generaţie între designul clasic şi tehnologia de ultima oră. Sistemul vine la pachet, după cum bine puteţi observa şi în imaginea alăturată, cu o telecomandă wireless, cu ajutorul căreia veţi putea comuta programele şi regla volumul, după bunul plac, chiar din fotoliul preferat.


-Mulţumim pentru timpul acordat, pentru faptul că aţi înţeles de la început ce ne-am dori, că nu aţi încercat să ne vindeţi alt produs, decât ce ne dorim. Vă vom recomanda cu cel mai mare drag!
- Plăcerea a fost de partea noastră! Aceasta este misiunea noastră, să găsim exact ce îşi doreşte clientul, fără a fi insistenţi. Sunt convinsă că sistemul de boxe va fi exact ce vă doriţi şi mai mult de atât îi veţi impresiona pe invitaţii dvs.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut