Să fie lumină .. zic

 afisbecuri-906x460


 


        Toamnă dulce toamnă... e timpul pentru stat cât mai mult în casă. E timpul pentru ciocolată caldă, cuibăreală în fotoliu, e timpul pentru cărţi, e timpul pentru scris pe blog. Ei bine.... pe la ora 5 ( a se citi şaptesprezece), se cam lasă întunericul peste tot oraşul ... şi atunci e momentul în care se aprind luminile. Dar să ne protejăm totuşi şi buzunarul, în momentul în care vine factura la curent, am ales să folosim un bec vintage. Am ales un model de pe Savelectro.ro şi  fără să îmi dau seama am făcut din becul meu atracţia casei. Toţi care vin la noi, vor să ne vadă becul! Nici nu mă mir! Am ales un bec Vintage Edison, cu o lumină alb caldă, care oferă o stare plăcută şi relaxantă, prin forma sa spectaculoasă, fiind un glob de sticlă a cărei suprafaţă este acoperită cu faţete în formă triunghiulară de 3D. De menţionat este şi consumul simbolic de 4W pentru o oră de funcţionare.

       Şi dacă tot vorbim de atracţiile casei noastre, este musai să vă povestesc despre pendulul vintage din bucătărie. Pentru că suntem mai non-conformişti am început să căutăm un design mai aparte pentru casa noastră. Ne petrecem destul de mult timp în bucătărie amândoi fiind pasionaţi de mâncăruri. Eu mai sănătoase, soţul mai de toate zilele. Aşa se face că am descoperit pe Savelectro.ro la categoria corpuri de iluminat vintage, pendulul vintage care ne-a încântat enorm de mult pe amândoi, de musafiri nici nu mai zic. Pendulul Vintage Fiord 965 Nowodvorski, se aduce pe comandă şi vine cu 2 ani garanţie, este confecţionat din oţel vopsit şi are 5 becuri, becurile le-am comandat separat, puterea maximă pe bec fiind de 60W.

  Dacă vă gândiţi să vă procuraţi şi voi asemenea comori, vă spun că mai există şi alte modele pe savelectro.ro, firma din Satu Mare care livrează comenzile prin intermediul companiei de curierat Urgent Cargus, în 24-48 de ore, în funcţie de localitatea de destinaţie şi ora la care a fost plasată comanda. Livrarea te costă doar 19 Ron, dar dacă comanzi peste 250 Ron livrarea este gratuită.
  Să fie lumină ... zic!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut