Profesie din pasiune

- Ce bine arăţi draga mea, nu te-am văzut de la terminarea facultăţii dar parcă la tine timpul a rămas în loc - , aud o voce cunoscută în spatele meu.
- Eva! - ce mă bucur să te revăd! Mulţumesc pentru complimente.
- Ai timp de o cafea? Să mai povestim, tocmai mi-am lăsat băieţelul la grădiniţă şi acum sunt mai liberă.
- Sigur că da, uite suntem tocmai în faţa răspunsului la complimentele tale, te invit eu la o cafea.
- Clinica aBeauty?
- Da, este copilaşul meu, dar hai înăutru să mai povestim.
O invit pe vechea mea prietenă în lumea mea, rămâne surprinsă când vede cât de frumoasă este clinica. Clinica noastră de înfrumuseţare şi estetică corporală şi facială oferă un nivel premium de tratamente corporale, faciale, injectări şi epilare definitivă, face parte dintr-un lanţ de clinici de top, iar noi avem în echipă oameni de top şi aparatură de top, ne diferenţiem de celelalte clinici prin experienţă, originalitate şi rezultate, iar clienţii şi pacienţii aleg servicii de 5 stele.
- Dar de unde ideea? Că de unde curajul nici nu îndrăznesc să te întreb.
- Ei, să ştii că nu ne-a fost uşor, trebuia să ne gândim între o franciză sau un start up. Ne-am documentat ca nu cumva să dăm greş în ceea ce privea oportunităţile de afaceri. La start up eram legaţi de nişte condiţii care nu erau favorabile pentru noi, nu ne garanta nimeni reuşita, trebuia să fi avut o firmă înfiinţată după 30.01.2017, pentru a primi puncte în plus trebuia să ne asumăm anumite condiţii.
  Fiind foarte minuţioşi am căutat soluţia ideală, aşa că am optat pentru franciză. Nu ne-a fost uşor deloc dar cei de la  au fost cei care ne-am ajutat să ne îndeplinim visul. Am dispus de un capital pe care am dorit să-l investim într-un mod cât mai calculat. Ni s-au explicat toţi paşii pe care trebuia să îi urmăm. Mi-a plăcut enorm de mult că am avut de unde să învăţăm, nu am fost lăsaţi să ne descurcăm singuri cu mormanul de informaţii. Ne-am asumat şi riscurile, dar am fost ferm convinşi că vom fi în mâini bune. Noi am optat pentru o franciză simplă, adică  avem dreptul de promova serviciul dezvoltat de către francizor într-o singură unitate. Am stat de vorbă cu francizorul care ne-a prevenit că el nu ne poate oferi o garanţie a rezultatelor, dar se bazează pe rezultatele reţelei sale, ne-am asumat faptul că suntem în deplină cunoaştere a potenţialului pieţei locale şi a calităţilor noastre.
  Franciza aBeauty Clinique s-a născut pentru a servi interesul clienţilor pentru a ridica standardele industriei, pentru a cultiva performanţa  şi a oferi fericire. 
   - Să ştii că mă pui pe gânduri, momentan nu am un loc de muncă şi ne gândeam şi noi să ne deschidem o cafenea.
- Uite, francize.ro, au ajutat peste 100 de antreprenori să-şi îndeplinească visul. Oferă asistenţă atât la început cât şi pe parcursul dezvoltării afacerii tale. Oferă training operaţional, training vânzări, validare şi suport în alegerea locaţiei, acces la sistemul de furnizori, sistem marketing online.
- Să ştii că m-ai pus pe gânduri, chiar voi lua legătura cu cei de la francize.ro!
-Mă bucur că te-am putut ajuta şi inspira!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut