Pantofii roşii aduc noroc?!

   Joi dimineaţă, ora 10:00, îmi pun eu o rochie elegantă  neagră şi totuşi sexy, un machiaj impecabil şi bineînţeles pantofii mei roşii stiletto, super frumoşi cumpăraţi ieri tocmai pentru această zi specială.
Arhivă personală

Azi mă prezint la un interviu pe care-l aştept de când am ieşit de pe băncile facultăţii. O firmă multinaţională, scosese la concurs un post de juristă. Trebuie să-l iau! Trebuie să îi impresionez. Pantofii mei roşii îmi vor purta noroc. O ultimă privire în oglindă ... şi am plecat.
    Ajung un pic mai repede, deşi de la maşină până la intrare, pantofii mei cei noi îşi cam arată personalitatea, mă strâng şi jenează că abia umblu. Mă pun rapid pe un scaun. Aştept cu nerăbdare să fiu chemată şi simt cum încet, încet picioruşele mele (că doar port mărimea 35) încep să se umfle.
- Doamna Cozma! - vă rog să intraţi, domnul director vă aşteaptă.
 Mă aşteaptă,  ioi, oare nu ar putea ieşi el? Mă gândesc eu, aşa în mintea mea. Ei bine, îmi iau inima în dinţi şi încerc să mă ridic. Încet, cu paşi timizi, intru în biroul domnului director. Sunt invitată să iau loc, spre norocul meu şi începe interviul. Se mai relaxează un pic şi picioarele mele, când dintr-o dată, domnul director mă invită să îmi prezinte fabrica. Acu e acu... vorbim de 3 etaje...scări, coridoare şi pantofii mei care mă strâng de îmi vine să mă descalţ, că de urlat, urlu în sinea mea de 30 de minute de când stau aici. Îmi muşc buza la fiecare capăt de scări, încerc să par interesată de tot ce se-ntâmplă-n jurul meu, pe când mintea mea se vede acasă cu picioarele într-un lighean de apă cu uleiuri aromate.
- Ehee, rabdă baba la frumuseţe îmi şopteşte o doamnă mai în vârstă când mă vede cât de sucită stau în pantofiorii mei.
- Nu ştiu despre ce vorbiţi, sunt cei mai comozi pantofi, mint eu ...acu cum să îmi pătez imaginea?
    Într-un final se-ncheie turul fabricii, sunt asigurată că voi fi sunată a doua zi pentru a mă prezenta la  proba scrisă. Îmi iau la revedere şi ies uşor şi lin pe uşă. Când se-nchide uşa în spatele meu, hop, jos pantofiorii cei sexy şi fuga la maşină unde mă aşteaptă o pereche de cizme. Scot din geantă armata de plasturi şi încep, una-n faţă, una-n spate.
     Cizme de toate zilele cu rochia mea elegantă, îmi spun ruşinată când îmi amintesc că am stabilit o ieşire la o cafea cu fetele şi nu mai am timp să ajung pe acasă să mă schimb. Dar pe cine interesează ce port când picioruşele mele se simt ca în rai?! Cizmele acestea cred că au fost cea mai bună investiţie din ultimul timp, le-am cumpărat de pe answear.ro, ei au peste 300 de branduri internaţionale de top. Din anul 2015 s-au lansat oficial pe piaţa din România oferind clienţilor produse de calitate.
- Ce te-ai asortat aşa? Mă întreabă fetele chicotind...

- Poveste lungă! Importat e că se pare că am luat interviul, mâine mă prezint la proba scrisă! Pantofii roşii mi-au purtat noroc, zâmbesc eu, în timp ce şchiopătez spre cafenea cu gândul la ţinuta de mâine când voi purta aceste cizme super comode.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut