Evenimente de aur


Hotel Royal Poiana Brasov



- Sunt atât de entuziasmată, am reuşit să primesc confirmările de la toţi invitaţii, pot să fac rezervarea.
- Vai, am şi uitat că se apropie cu paşi repezi marele eveniment, te-ai gândit la un local anume, sau vrei să le îndeplinim dorinţa bunicilor de a pleca la munte.
- Aş vrea să îi ducem la munte, am scris în google organizare evenimente Braşov şi să ştii că am şi găsit un hotel foarte drăguţ.
   În luna noiembrie, bunicii mei aniversează 60 de ani de căsnicie iar noi ne-am gândit să le facem o surpriză, salonul de evenimente Braşov, s-a dovedit a fi locul ideal.
   60 de ani, îţi dai seama ce-nseamnă, 60 de ani, la bine şi la greu şi săracii au avut parte de multe evenimente grele şi nu s-au plâns atât de mult cum avem noi  tineretul din ziua de azi, obiceiul.
  Am reuşit să rezerv şi camere pentru cei care vin din alte zone ale ţării, vom fi în jur de 50 de persoane.
Arhiva personală

   Am ales Hotel Royal pentru că se află într-o zonă liniştită şi are toate dotările pentru toţi invitaţii noştri. Marea majoritate a invitaţilor fiind oameni trecuţi de prima tinereţe, mi-a plăcut faptul că au cameră cu jocuri gen darts şi biliard şi o cameră cu TV unde se află şi un şemineu, ne vom putea pregăti sufletele şi pentru Sărbătorile care bat la uşă. Sora bunicii este pasionată de saună, defapt asta a fost prima ei întrebare... Saună? Este...este!! Aşa că ea vine garantat. Alţii mă întrebau de locuri de parcare, i-am liniştit şi pe ei, că sunt destule, aaaa şi nepotul cel mai mic, auzi la el, el nu vine dacă nu este WIFI!!! Mnoh i-am spus că el va responsabil cu pozele şi postările pe reţelele de socializare.
  Am invitat şi vreo 2 familii cu copil mic, pentru ei am rezervat camere de familie, iar pentru sărbătoriţi am rezervat o suită superioară. Cred că vor fi profund impresionaţi! Bunicii ştiu că vom pleca doar pentru un weekend în familie. Ceilalţi invitaţi vor veni direct acolo. Vineri dimineaţă vom pleca, am decis ca vineri şi sâmbătă dimineaţa să vizităm împrejurimile, iar sâmbătă seară le vom spune să coboare la cină şi atunci ...
S-U-R-P-R-I-Z-Ă!! I-am rugat pe invitaţi să aducă cu ei primele fotografii pe care le au cu bunicii noştri.
   Am optat pentru un meniu nici foarte simplu nici foarte sofisticat. Am ales un meniu exact ca la o nuntă cu aperitiv, ciorbă şi felul doi. Invitaţii vor fi aşezaţi la mese rotunde, scaunele am ales să fie îmbrăcate cu nişte huse elegante de culoarea feţei de masă, eu am ales auriu, fiind o aniversare de aur.
Pe masa bunicilor am ales un aranjament din trandafiri galbeni, pentru că îmi amintesc în copilărie când mă uitam pe pozele, care erau alb-negru, bunica mereu îmi explica că a avut un buchet din trandafiri galbeni, trandafiri culeşi din curtea lor. Şi acum avem pe puţin 15 de butaşi de trandafiri în curte, dintre care doar vreo 3-4 sunt roz şi roşii. La masa lor i-am mai aşezat pe mami şi tati, mami fiind singurul lor copil.

IMG_3598

Sala are un aer de eleganţă, bun gust şi rafinament. Cred că şi ei vor fi impresionaţi de felul în care am ales să ne amintim de ziua aceea magică, în care defapt a început istoria familie noastre.
 Le dorim în continuare ani frumoşi împreună, dar mai ales plin de sănătate!
IMG_3597

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut