Cartea care schimbă destine

         Suflet bun, care caută mereu să îi împace pe cei din jur, Cenuşăreasa mi se spune. Nu port haine frumoase, dar am un suflet atât de frumos şi sincer. Frumoasă şi cu bun simţ nu refuz niciodată ce îmi cer surorile mele şi mama vitregă, chiar dacă ştiu că eu nu merit o astfel de soartă. Mama cu ultimele ei cuvinte mi-a spus  să fiu bună în orice situaţie şi să îmi păstrez sufletul curat. Singurele care mă înţeleg sunt prietenele mele zburătoarele cerului care îmi vin în ajutor când mama vitregă şi cele două surori, vor să mă pedepsească, deşi nu le-am greşit cu nimic. Sunt atât de singură şi fără ajutor. Am atâtea pe suflet şi atâtea de spus.
   Într-o zi însă, zâna cea bună, îmi întinde o carte, îmi spune să o citesc cu inima deschisă şi voi înţelege atât de multe lucruri despre viaţă ... şi mare dreptate a avut. Micul Prinţ mi-a arătat ce-nseamnă cu adevărat viaţa.. am înţeles  ca doar cu inima pot să văd lucrurile care contează cu adevărat, ochii ne pot înşela de multe ori. Am înţeles că dacă îmi doresc o viaţă mai bună, nu trebuie să merg să cer ajutor oamenilor, sau să îmi cumpăr lucruri fără folos, trebuie să îmi doresc din tot adâncul inimii mele, cu toată fiinţa mea iar viaţa mea va căpăta un alt sens, o altă întorsătură. Mă simt mult mai puternică pentru că am înţeles că orice viaţă este un miracol. Şi eu sunt un miracol, chiar dacă mama vitregă şi surorile mele nu mă consideră aşa. Le accept şi pe ele aşa cum sunt şi le consider un miracol şi pe ele, chiar dacă ele nu se consideră.
    Am reuşit să mă descopăr, să văd cât valorez, în momentul în care am dat de greu, în momentele în care am fost supusă la tot felul de munci grele şi istovitoare care mă depăşeau. Mi-am găsit în sfârşit jumătatea şi da este exact cum scrie în carte, că între milioane de stele există iubirea infinită şi persoana iubită. Am învăţat că noi oamenii creştem mulţi trandafiri într-o singură grădină dar niciodată nu găsim ceea ce căutăm. Datorită acestei cărţi am înţeles că viaţa are sens, că există o cale de ieşire din situaţia mea, că trebuie să cred cu tot sufletul şi să cred în mine! În ceea ce sunt, în ceea ce îmi doresc să devin! Am învăţat atât de multe, am reuşit să fac faţă răutăţilor celor din jur şi am încercat să le dau şi lor din bunătatea şi înţelepciunea mea. Am devenit mai puternică datorită eşecurilor prin care am trecut. Am învăţat să am grijă de lucrurile în care cred, ca nu cumva o mică adiere să îmi stingă ardoarea pasiunii.
  Fără cartea aceasta aş fi fost pierdută, aş fi stat închisă în camera mea, separând bob cu bob fiecare sac de grâu, nu aş fi cunoscut fericirea şi nu mi-aş fi dat niciodată seama, cât de frumoasă şi interesantă este viaţa în esenţa ei.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut