Vin sărbătorile ...

    Se apropie cu paşi repezi cele mai minunate sărbători ale anului. Eu una sunt genul de persoană care adoră, dar chiar adoră Crăciunul. Pentru mine este cea mai frumoasă sărbătoare. Îmi place la nebunie, că tot oraşul este plin de luminiţe, oriunde te uiţi totul sclipeşte magic. Crăciunul are un farmec aparte, când cu toţii încercăm să fim mai buni, mai iertători, când ne adunăm acasă la părinţi pentru a ne aminti de acele momente magice în care eram şi noi copii.
   Crăciunul este o sărbătoare magică. Mereu îl aştept ca şi un copilaş şi îmi amintesc cu mare drag, cum ne pregăteam de seara de Crăciun când eram copil acasă la ai mei. Casa era plină de miresme îmbietoare, care mai de care, cozonaci şi turtă dulce, sarmalele mereu foc şi supa pui pregătită cu multă migală.
   Seara, împodobeam bradul împreună cu părinţii, aşteptam cu sufletul la gură să deschidem cutia aceea uriaşă şi magică în care erau aranjate globurile familiei noastre, globuri de care o perioadă de timp nu am prea avut voie să mă ating. Vă spun repede şi de ce : Erau globuri de sticlă colorate, globuri învechite dar cu o valoarea sentimentală mult prea mare. Îmi amintesc cum legam bomboanele de pom şi aşteptam  cu nerăbdare să văd cadoul de sub brad. Când ne puneam la masă, mama ieşea după felul doi şi dintr-o dată se auzea clinchetul clopoţelului care vestea sosirea moşului, fugeam repede repejor în camera mea , dar moşul era mult prea rapid şi nu-l prindeam niciodată, şi mama îmi povestea cu tristeţe că pe când a ajuns şi ea în cameră nu mai era nimeni, doar geamul deschis (stăteam la bloc şi nu aveam horn).
   Pe vremea copilăriei mele, de cele mai multe ori în noaptea Crăciun ningea, cu fulgi mari şi albi şi pufoşi şi întreg oraşul era un tărâm din poveste.
     Când eram copil mă bucuram de micile cadouri, care rareori coincideau cu cele scrise în scrisoare. Credeam că nu am scris bine adresa moşului, ca mai apoi, adult devedind să conştientizez faptul că adresa era bună, doar că din păcate bugetul alor mei nu îşi permitea, chiar dacă ei încercau din răsputeri să îmi cumpere cele dorite.
    Ţin minte cum mergeam cu tata prin zăpadă, în frig să cumpăram un brad de Crăciun. Bradul magic. Oricât de ciudăţel era, ba nu avea destule crengi, ba se înclina într-o parte, tot magic era. Dacă te uitai pe geam, în fiecare balcon stătea rezemat câte un brad care aştepta acel moment în care îşi făcea pompos intrarea în casă.
    Acum totul este mai simplu, accesezi brazicraciun.net şi gata, cât ai spune B-R-A-D, ai un brad de Crăciun unicat. Brazi online de diverse dimensiuni de la  195-600cm, aşteaptă  să vă aducă în casă şi birou cele mai sfinte şi magice clipe.
  Ne-am mutat la casa noastră şi am optat pentru un brad artificial, este mult mai simplu şi mai elegant. Am păstrat însă tradiţia bradului de Crăciun, acasă la părinţii mei, unde şi acum cu 2 zile înainte de Crăciun este forfotă mare pentru cumpărarea bradului ideal. Ei nu şi-au dorit un brad artificial, se şi miră cum poţi să comanzi brazi online, până ce le-am arătat magia.
Brazi Craciun
Crăciunul este cel mai frumos moment al anului, să-l aşteptăm cu nerăbdarea unui copil, cu zâmbete în suflete şi brazi de crăciun artificiali sau naturali, dar să fie aleşi pe măsura sufletului nostru!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut