Salată de creveţi din pasiune

       " Passion" este proiectul meu de suflet. A luat naştere din dorinţa aprigă de a le arăta oamenilor, cât de importantă este mâncarea sănătoasă, gătită din pasiune, cu pasiune pentru pasiunea de a mânca.
- La ce te gândeşti aşa melancolic - mă întreabă soţul meu, care între timp mi-a devenit cel mai mare sprijin în bucătărie, lucrând cot la cot cu mine.
- La începuturile noastre, la cât am luptat noi doi pentru acest restaurant, cât de mult mi-am dorit aceste stele Michelin şi acu, uite, îi arăt oamenii care stau la mese cu câte o specialitate culinară pe masă, un pahar de vin, în mijlocul Franţei, mon cher, am reuşit. Restaurantul ne reprezintă în totalitate.
- Chiar ieri văzusem cărtica Michelin, mi-am şi amintit de cei doi fraţi care în 1993 au introdus primul ghid Michelin complet al Franţei precum şi sistemul de notare al restaurantelor care este valabil şi azi.
- Da, azi suntem şi noi incluşi cu cele 2 stele, este atât de impresionat faptul că aceste 2 stele, ne cataloghează drept un restaurant cu mâncare excelentă pentru care se merită să faci un ocol.
- Dar, hai, nu mai visa, că azi ai musafiri de excepţie!
- O, da!! Azi avem o cină specială cu 2 invitaţi de onoare, specialişti în nutrigenetică şi nutriţie sportivă. Sunt efectiv fascinată de lucrările lor, îi ascult şi urmăresc cu cea mai mare dăruire, mai ales de când mi-am schimbat şi eu stilul de  viaţă.
- Cu ce te vei pregăti?
- Am ales să fac o salată de creveţi cu taliegtelle, vin alb şiiiiii ulei presat la rece.
- Ei, da, de când ai achiziţionat cea mai eficientă presă de ulei la rece, ai reuşit să schimbi gustul mâncărurilor.
- Presa de ulei YODA  face cel mai pur ulei. Este compactă, are un motor puternic, este dotat cu 7 presetări, eu trebuie doar să apăs pe butonul potrivit şi aparatul va ajusta fiecare setare pentru tipul de ingredient pe care vreau să-l procesez. Are presetări pentru arahide, susan, floarea soarelui, rapiţă, in, nuci şi mix. Uleiul rezultat este extravirgin şi are o temperatură sub 40 de grade, unde mai pui că uleiul îşi păstrează mirosul şi aroma naturală, iar mâncărurile capătă o aromă... ooo deja  mi se face foamne.

- Te rog să mă ajuţi, am nevoie de 10 creveţi decorticaţi, 1 linguriţă de zeamă de lămâie, sare, piper alb, taliegtelle proaspete, pătrunjel verde proaspăt tocat, roşii, vezi alege-le pe cele cu mai multă pulpă, ardei graşi roşii, adu şi nişte vin alb şi busuioc. Pentru început voi pune creveţii în vin alb la aburi, între timp voi mixa şi  fierbe roşiile cu busuioc şi ardei, pun repede şi taliegtelle la fiert, am observat că tocmai mi-au sosit invitaţii.
- Deja simt miresmele îmbietoare. Cu siguranţă le va plăcea invitaţilor tăi, mai ales că totul este bio şi natural, roşiile, ardeii, pătrunjelul şi busuiocul luat din sursă sigură, trataţi doar natural, iar de la Magazinul profistore.ro , ai reuşit să achiziţionezi cea mai revoluţionară presă de ulei, YODA Home Pro cu care acum poţi stoarce ulei din seminţe de : in, alune, mac, fistic, arahide, rapiţă, chia, chimen, migdale şi lista poate continua.

- Hai că am terminat. Am aranjat frumos taliegtellele pe farfurie, creveţii i-am pus deasupra, sosul de roşii lângă şi am stropit totul cu un delicios ulei de măsline, nu de alta dar uleiul de măsline conţine vitamina A, B, B2, K,D, E, fier, acizi graşi şi antioxidanţi naturali.
- Vino, vor să te cunoască personal vor să afle secretul acestei reţete inedite...


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut