Iarna nu-i ca vara..sau?!

   Stau eu relaxată, dar înfofolită bine, bine ( a se citi cu vreo 5 pături pe mine), profitând de ultimele zile călduroase, pe teresa casei noastre, dimineaţa, la o cafea iar cum soarele îmi încălzeşte faţa, încep să repet într-un mod obsesiv parcă: 
- Ador vara! Ador marea, soarele şi nisipul!  Ador căldura, ador soarele! 
- Iubita, suntem în octombrie, ce mare, ce soare, vrei?
- Vreau să mă relaxez un pic, parcă au trecut ani de zile de la concediu deşi abia au trecut 6 săptămâni. Nu vrei să mergem undeva? Eu mai am câteva zile de concediu.
- Tocmai, despre asta voiam să povestim, ieri la lucru, am stat un pic cu colegii la poveşti despre munte, iarnă, schiat, ştiu că ţie nu îţi surâde ideea, dar dacă te-aş ruga eu foarte frumos, ai face un sacrificiu şi pentru mine? Îmi este atât de dor de munte. Nu am fost de când te-am cunoscut şi au trecut 10 ani de atunci.
- Heyy!! Sună atât de urât, adică din cauza mea?
- Poi nu tu ai spus că nu îţi place la munte? Eu m-am conformat. Am acceptat, dar acum cum toţi colegii mei şi-au planificat aşa un mini concediu la munte, părcă îmi doresc şi eu tot mai mult.
- Mă simt un pic vinovată, dar uite fac un compromis şi ştii ceva hai să mergem la munte. Am vorbit cu băieţii de la lucru şi mi-au dat o listă cu nişte hoteluri, prin zona Braşov, pe unde au fost ei şi am găsit un hotel care să ne facă pe amândoi fericiţi.
- Hmm, eu vreau să aibă un loc special pentru mine, ştii tu despre ce vorbesc, nu?!
- Da clar, are saună şi da şi terasă la soare, şi da, are şi wirelless gratuit în hotel!! 
-Bun, bun, dar vin şi prietenii cu noi, nu?!
- Da, vin şi ei, şi da, să îţi răspund înainte de toate, au loc de joacă pentru copii, atâta tot că fetiţele (a se citi căţeii) nu pot să vină, dar le va prinde bine şi lor o relaxare la pensiunea pentru căţei unde le vor duce.
- Sună foarte bine, dar tu ce vei face cât timp eu voi îmi voi încărca bateriile la saună şi pe terasă la soare?
- O, eu pe timp de zi voi schia cu băieţii, am văzut că este şi teleschi la 0,49km de noi, putem închiria biciclete, iar seara vom juca darts, biliard sau chiar fotbal de masă.
- Şi îmi spui şi mie unde mergem? Îmi place cum sună, hai să caut şi pe internet să văd nişte poze.
- Mergem în cea mai renumită staţiune pentru sporturile de iarnă direct în Poiana Braşov, ştiai că are 9 pârtii de schi?? M-am documentat special pentru tine iubita mea şi vreau să îţi spun că acest hotel este amplasat într-o zonă liniştită, staţiunea fiind la poalele Postăvarului la o altitudine de 1030 m.  
- Şi unde ai găsit cazare? Au camere libere?
- După mai multe căutări m-am gândit că ţi-ar plăcea şi ţie la Hotel Royal Poiana Braşov, este un hotel de 3 stele.
 -Acest hotel se află la 28 km de Sinaia. M-am uitat la camere şi au disponibilă cameră dublă cu balcon. Au televizor în cameră, încălzire, frigider şi special pentru tine am ales o cameră superioară pentru că are cadă cu hidromasaj. Să nu spui că nu ai tot ce îţi doreşti, să te simţi ca la mare.
Superior Double Room
- Dacă vrei putem să vizităm şi Braşovul este la doar 6km distanţă, iar Predeal la 10km.  Aici mai sunt 2 linii de telecabină şi o telegondolă. M-am uitat pe hartă şi telecabina Capra Neagră este la doar 0,59 km distanţă faţă de cazarea din Poiana Braşov. . 
- Ce spui?  Ne relaxăm şi noi puţin? Nu am fost de 10 ani la munte, cred că ar fi un început bun şi pentru tine să te obişnuieşti cu muntele, mai ales că am ales un hotel în care să te simţi în largul tău, cât timp eu îmi trăiesc pasiunile.
- M-am uitat la poze, să ştii că îmi place, ai ales bine ! Hai să facem rezervările!
- Să ştii că mă bucur că am reuşit să te conving!!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut