Cum să ieși din casă fără apă?



     Dragă cititorule (a se citi juriule), citești rândurile unei băutoare înrăite de apă! A-P-Ă! A-P-Ă! Sunt genul de persoană care nu iese din casă fără un flacon de apă, niciodată. Oriunde aș merge, în poșetă am mereu un flacon de 0,5 litri de apă, la sală am un flacon de 0,5 litri pe care îl umplu cam de două ori la un antrenament, la serviciu lângă birou un flacon de apă de 2 litri, acasă lângă pat un flacon de 2 litri cu apă și în bucătărie alt flacon de 2 litri, ah și să nu uit și în mașină avem mereu un flacon cu apă. Consum aproximativ între 2-3 litri de apă pe zi.
 Unii au impresia că sunt doar niște mofturi, însă eu știu că e vital și nu doar pentru mine. Contează atât de mult să fii corespunzător hidratat și nu doar pentru interior ci și pentru exteriorul tău. Pentru mine contează foarte mult să fiu hidratată corespunzător. Se vede pe starea de mea de bine, se vede pe pielea mea și asta o spun la propriu, pentru că am o piele atât de fină. Apa este cel mai simplu mod să ne menținem sănătoși însă mulți o ignoră. Vara aceasta flaconașul meu a fost salvarea pentru o doamnă căreia i se făcuse rău de la căldură. Așă că, eu sunt mereu pregătită.
 Multă lume consideră că ajunge o supă și niște sucuri. Dar este total greșit!
Apa este cel mai bun remediu la durerile de cap, de cele mai multe ori fugim să luăm pastile în loc de un pahar cu apă. Deshidratarea provoacă dureri de cap!
 Apa nici nu îngrașă și unde mai pui că 72% din corpul uman este apă. Suntem făcuți din apă, dar noi uităm să ne alimentăm rezervele. Cel mai practic mod pe care eu l-aș recomanda pentru cei care spun că uită să bea apă, să își pună mereu în aria câmpului vizual, un flacon de 0,5 litri de apă plată. Cei de la La Fântâna, vin în ajutorul nostru cu apa de izvor  la 0,5 litri, care are un ambalaj elegant și comod, așadar îl poți ține liniștită pe birou, poți să-l iei cu tine la sală, în mașină, peste tot pe unde mergi. Apa de izvor este extrasă dintr-o regiune muntoasă de pini și stejari din Serbia, dintr-o zonă ferită de aglomerația urbană și industrială. Apa de izvor are un gust neutru plăcut cu conținut echilibrat de minerale.




















    Ambalajul este elegant fiind ideal și pentru ședințele de afaceri. Așteptându-ți partenerii cu un astfel de produs vei fi privit mereu cu respect și încredere.
     Fără apă, viața noastră nu ar fi posibilă ...
     Fără apă, noi nu am exista ...
     Dar existăm, așa că ...
     Hai să ne hidratăm!
   

 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2017!



 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut