Baia perfectă, într-un cuvânt EVIVO.ro!

       Casă nouă, baie nouă! Yupii, cea mai importantă încăpere dintr-o casă este baia. Pentru mine baia este un loc sacru şi sfânt! Unde mergi prima dată după ce deschizi ochii? - La baieee!! Şi unde mergi seara înainte de a te pune în pat - La baieee!!! Ei bine, v-am convins. Baia joacă un rol important în viaţa noastră de zi cu zi. 
 Atât din punct de vedere al designului cât şi al curăţeniei am optat pentru compozit când a fost vorba despre alegerea chiuvetei. Pentru a fi sigură că nu îmi scapă nimic când vorbim de design baie, am optat pentru accesorii care se pot întreţine uşor şi sunt durabile în timp, mergând pe considerentul că nu schimbi baia anual. Evivo.ro, comercializează cele mai estetice lavoare baie compozit, fiind vorba despre produse originale, se oferă o garanţie de până la 15 ani, transportul  este gratuit pentru comenzi de peste 300Ron, vă întrebaţi cât durează livrarea? Dacă produsul se află în stoc maxim 48 de ore şi veţi putea intra în posesia chiuvetei baie marmură la care aţi visat de atâta timp, cu plata ramburs. Puteţi alege dintr-o multitudine de modele de lavoare, atent selecţionate perfecte pentru fiecare casă şi buzunar, Fiecare lavoar este din compozit de marmură MINERALICAST®, montajul fiind pe blat sau încastrat, finisajul este alb lucios GELCOAT®, poate fi cu sau fără orificiu pentru montaj baterie sanitară. Preţurile nu includ ventil de scurgere.
   Îmi plac lucrurile mai puţin tradiţionale când vine vorba despre designul casei mele, aşadar pe mine m-a fascinat lavoarul de baie Talida  care face parte din categoria de lavoare„mai puţin rotunde”, cele care aduc o amprentă de unicitate băii. 
Lavoar baie Talida

Lavoar baie Olimpia
Aceste două modele sunt cele pe care mi le imaginez cel mai bine în decorul casei noastre. Consider că ne exprimă cel mai bine personalitatea şi unde mai pui că sunt rezistente la şocuri, la raze ultraviolete, la zgârieturi. Sunt ultra igienice şi  au o suprafaţă caldă la atingere şi beneficiază de o garanţie de 10 ani.
Când vine vorba despre designul băii, ce preferi? Cum îţi imaginezi baia visurilor tale? 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut