Şoferi din naştere?!

    Funny Pictures Of The Day – 87 Pics:


    Mnoh cum să încep eu oare, acest articol care "coace" în sufleţelul meu cam de o lună de zile de când am intrat din nou în rândul şoferilor.
    Ca să nu fiu claxonată şi să o ştiu pe mama în siguranţă, că nu sughiţă draga de ea la tot pasul, am pus pe maşină semnul acela care indică faptul că la volanul distinsei maşini se află o persoană care ar vrea să ajungă din punctul A în punctul B, aşa probabil mai stângaci pentru început, dar cu toată bunăvoinţa şi atenţia de a nu greşi. Nu mă declar o fast and furios lady, dar nici melcişor nu sunt,  Şi totuşiiiii!!!
   Se află cam în fiecare zi câte un domn sau doamnă care nu are răbdare să aştepte la câte un indicator de cedează ci ambalat (ă) mă ocoleşte se uită insistent la mine şi ţâşneşte pe lângă mine, de parcă ar fi normal gestul său. Alt specimen, ca altfel nu-l pot numi mă depăşeşte la intrarea în sat cu 10 paşi înaintea insuliţei de la intrare (stai liniştit băiatule, că te-am reţinut) !!!
     Sunt aşa mai curioasă din fire şi aş vrea să îi întreb pe aceşti şoferi dacă au ieşit cu abilităţile de conducere din faşă?  Stăm ca stanele de piatră în faţa unui accident, miraţi, uimiţi, iar la 10 minute ne continuăm drumul la fel de haotic, la fel de fără răbdare, fără grijă, fără respect. Toată stima şi respectul celor care în momentul în care au văzut  că mi s-a oprit motorul (e pe benzină maşina, mnaoh ce să-i fac) au avut bunul simţ de aştepta 2 secunde, fără să apese insistent claxonul, fără semne indecente şi priviri lungi.
   Consider că este loc pentru fiecare, cu toţii vrem să ajungem undeva că doar nu ne urcăm la volan doar de plictiseală (sau cine ştie!).
 Oare ar costa ceva să fim atenţi? Sau avem răbdare şi să îi încurajăm pe cei care sunt la început de drum?
Nu să încercăm să-i intimidăm, să îi descurajăm doar pentru că noi, am uitat de unde am început, am uitat că nu ne-am născut cu volanul în mână!!
    Stimaţi şoferi nerăbdători, am o vagă idee, că la un moment dat soţia, copilul dvs va fi în situaţia mea, vor fi începători, ia gândiţi-vă ce veţi spune voi, când cineva se va comportacum vă comportaţi voi acu? 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut