1 an de blogging ....

I adore - that you adore - this about me.:
Sursă foto: Pinterest

Yuppi Yey!!
Azi blogul meu  "Pasiune veche în straie noi",  împlineşte 1 anişor!!! 

     Totul a început când am descoperit cât de bine îmi face să vorbesc despre anumite lucruri care mă preocupă,  lucruri care îmi plac, care mă deranjează, care mă motivează.
     Ideea blogului a venit în urma căutărilor mele zadarnice de a vorbi deschis despre problemele de sănătate pe care le întâmpină o femeie.
       Am început timd cu paşi mărunţi, m-am înscris în competiţia SuperBlog unde am vrut să văd cât pot, să văd părerea unor străini despre ceea ce scriu. Am rămas profund impresionată, am ajuns pe locul 37. M-am ambiţionat şi mai mult!
      Îmi place ceea ce fac, scriu din pasiune, încă sunt la început de drum, sper să ajung cât mai departe, sper la cât mai multă inspiraţie, cât mai multe colaborări, cât mai multe articole.
     Vă mulţumesc din suflet celor care aţi fost alături de bloggul meu pe parcursul acestui an!
    Vă mulţumesc că mi-aţi citit cele 122 de articole! Nu scriu pentru a primi un like!!!
    Scriu pentru suflet din suflet!
   Sper ca în anul următor să ating cât mai multe suflete!!
    Happy happy blogging!!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut