Ochii mei căprui şi protecţia lor



 Indiferent de anotimp lumina ochilor mei, este cea mai importantă pentru mine. Şi cum ne putem proteja cel mai bine lumina ochilor de razele puternice ale soarelui, dacă nu prin folosirea unor ochelari de soare perfecţi atât vara cât şi iarna când lumina este puternică.      Când spun perfecţi nu mă refer să fie nişte ochelari la  modă, mă refer să fie perfecţi din punct de vedere al protecţiei. A fost, recunosc, o perioadă în care şi eu purtam ochelari de soare doar pentru că erau la modă, dar durerile de ochi şi de cap care au urmat, m-au făcut să mă răzgândesc, cât ai spune o-c-h-e-l-a-r-i.

    De curând căutând ochelarii de soare perfecţi, mai ales că acum am început să şi conduc maşina, am nevoie de nişte ochelari de soare care să îmi ofere o vizibilitate clară, am dat peste ochelarii de soare Pedro. Am intrat pe site-ul celor de la BestWach şi am descoperit o gamă largă de ochelari de soare cu lentile polarizate pentru o vizibilitate impecabilă şi durabilitate. Am şi găsit o pereche de ochelari pentru femei, eleganţi perfecţi pentru fizionomia mea. Mi-a plăcut că oferă protecţie 100% ,cu valoarea UV400 pentru prevenirea afecţiunilor rezultate în urma expunerii la soare. Ochelarii comercializaţi de BestWach, marca Pedro, sunt ideali pentru întreaga familie. Puteţi găsi, ochelari de soare bărbaţi dreptunghiulari şi rotunzi, în funcţie de preferinţe şi fizionomie, ochelari de soare copii care sunt fabricaţi dintr-un amestec de plastic cu silicon pentru siguranţa mai mare a copilului şi pentru a evita orice fel de rănire,  şi nu în ultimul rând ochelari de soare datmă rotunzi sau dreptunghiulari, cu rama având o singură culoare, coloraţi.        
Ochelarii sunt livraţi în cutie de depozitare, săculeţ de protecţie  şi lavetă pentru curăţarea periodică a lentilelor, se livrează prin firma de curierat. Puteţi plăti prin ramburs, ordin de plată sau plata cu cardul. Ochelarii sunt livraţi alături de factură, manual de utilizare şi certificat de garanţie.
   Oricare model l-aţi alege, să ţineţi cont mereu de sănătatea ochilor voştri.       
Sănătatea ochilor este cea mai importantă iar dacă ne permitem să cheltuim o sumă mai mare pentru a ne proteja pielea, atunci consider că trebuie să fim la fel de precauţi şi când vine vorba despre ochii noştri.  
Evitaţi să vă expuneţi la soare fără a avea o protecţie adecvată.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut