Jurnal de femeie - Viaţa după fibrom uterin

   În curând se-mplinește  anul, anul de la ziua în care am renăscut. Da, așa simt, am deschis ochii spre lume pentru a doua oară. Însă acum mult mai conștient, mult mai prudent, mult mai ..și lista poate continua. Consider data de 15 iunie ca și o a doua șansă. Am să fiu mereu recunoscătoare celor care au fost lângă mine în perioada aceea, celor care m-au sfătuit să merg la medicul care m-a operat, un medic de nota 10, un colectiv de nota 10 cu plus, chiar dacă a fost un spital de stat!! Nu sunt cuvinte de comparaţie!!! 
 Am primit o ”boală” de la soartă, de la Dumnezeu, nu ştiu de unde, doar că  va trebui să trăiesc întreaga viață cu ea, pentru că fibromul uterin mă pândește la orice pas, orice mică gafă din partea mea și el se mută din nou în uter. Din păcate poate reapărea oricând, la orice oră.
 De aceea, am învățat să trăiesc altfel, sper și cred că mult mai conștient, mult mai atentă la ceea ce mă înconjoară, ceea ce mă consumă, ceea mă ajută şi ceea ce nu îmi aparţine.
  Nu mai vreau să fiu ”Lasă că rezolvă, Bea” nu, a trecut, sunt pe primul loc în viaţa mea. Am învăţat multe în anul care a trecut, am învăţat să îmi accept slăbiciunile, să îmi preţuiesc ambiţia, să nu îmi doresc să fiu perfectă. Am învăţat că nu cariera mă va îmbrăţişa peste ani, nu cariera mă va iubi necondiţionat, defapt am realizat că nici nu este ceea ce îmi doresc să fac în viaţă.
  Am realizat multe, mi-am depăşit zonele de confort, cei apropiaţi ştiu exact despre ce vorbesc.
  Am început să scriu, mi-a rămas adânc întipărit în minte un citat despre fibrom, într-o traducere mai simplă "este creativitatea împietrită, ca o mărgea". De atunci scriu, de atunci încerc să îmi exteriorizez sentimentele mult mai mult.
  Eu care mi-am cumpărat adidaşi doar pentru 3 luni, am continuat să fac sport, am continuat cu stilul de viaţă sănătos, m-am împrietenit cu avocadoul, cu creveţii, cu peştele, afinele, coacăzele, ba mai mult îmi doresc o profesie din pasiune, am continuat să ascult lecţii de meditaţie şi autovindecare.
  Tu, cel care citeşti aceste rânduri şi eşti sănătos, iubeşte-ţi familia, copiii şi nu dispreţui femeile care nu au copil, nu le trata ca pe o specie rară, probabil îşi au motivele bine întemeiate.
   Nu este uşor să trăieşti cu o "sabie" deasupra capului, dar se poate.
   Nimic nu contează mai mult, decât sănătatea !!
Imagini pentru i work out because i love my body
Sursă foto: Pinterest
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut