Ambiţie bine te-am regăsit!

   

     Am ajuns să o văd şi pe asta! Doamna Cozma la volan!!!
Spre ruşinea mea, eu care am luat "permisul din prima", nu am condus timp de 10 ani. Am avut noi o mică şicană cu, pe atunci prietenul meu Andrei, şi de atunci, datorită unei ambiţii copilăreşti am refuzat să mai urc la volan. Mare greşeală, mare !!
   Tati era internat la terapie intensivă, noi ne plimbam cu mami cu autobuzul, maşina fiind în curte! Trebuie să conduc, îmi repetam obsesiv dar nu făceam nimic!
   M-am angajat în oraş, făceam naveta cu autobuzul, când erau 2 maşini în curte! Trebuie să iau ore de condus zis şi .... cam atât.
  Apoi m-am angajat în sat şi era atât de comod să-l trezesc pe Andrei în fiecare dimineaţă la ora 8 să mă  ducă, iar la finalul programului să vină după mine, încât nici nu m-am mai obosit să mă gândesc că ar trebui să conduc.
     Asta până când, mi-a intrat hamstereala în sânge .... cele 2 şedinţe mi se păreau tot mai puţine.
- "Când o să conduci tu, vei merge de câte ori vei vrea! Eu te duc de 2 ori!" era replica bine cunoscută a lui Andrei.
    Ete na.... m-am ambiţionat ! Că doar nu o să rămân eu fără formele mult visate! La ore de condus cu mine!
    Am trecut cu brio prin 7 şedinţe cu domnul instructor!
    Ieri am condus eu până la sală şi înapoi! Emoţii fireşti, dar zic eu m-am descurcat destul de binişor! Mă tot ambiţionam că în urmă cu 1 an de zile nici la sală nu eram brici şi acum, uite fug 40 de minute fără să iau pauză! Aşadar pot! Doar să vreau!!! Şi vreau!!!
  Aşadar, când vrei ceva cu adevărat, găseşti o cale! Ambiţie bine te-am regăsit! Păzea... Doamna Cozma la Volan!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut