joi, 4 mai 2017

Poftă bună la sănătate!

    Făceam parte din categoria persoanelor care niciodată nu au timp pentru micul dejun. Asta până am conştientizat că efectiv am timp pentru ce îmi doresc să am timp. Luam în drum spre serviciu un covrig şi mă miram de ce pe la ora 10:00 mă apuca o foame că eram în stare să mânânc un pui întreg, ehh nu chiar, dar aşa se spune. Mă confruntam cu stări de rău, constipaţie, nu mă puteam concentra chiar deloc, îmi tremura tot corpul. Îmi puneam fel şi fel de diagnostice,dar niciodată nu mă gândeam să schimb meniul sfânt de covrig pe care l-am urmat mai bine de 3 ani.
    O dată cu schimbarea stilului de viaţă sănătos, am început să conştientizez cât de mult contează ceea ce mănânc la prima oră. Acum când am fost învăţată cum să mănânc, la ce intervale şi cam cum să arate o porţie de mâncare, am început să experimentez tot felul de reţete.
Vă prezint două idei de mic dejun pe care le puteţi prepara în doar 10 minute. Sunt gustoase, delicioase şi saţioase.
Sandwich verde, este atât de uşor de preparat.
Aveţi nevoie de 2 felii de pâine integrală toaste prăjite
 2  frunze de salată verde
2 felii de telemea sau mozzarella
2 felii de avocado
2 felii de castraveţi
1 linguriţă de ulei de măsline (se pune peste feliile de pâine cât sunt încă fierbinţi)
Pastă de ou
Aveţi nevoie de 
2 ouă fierte
3 fire de chives (arpagic)
jumătate de avocado, indicat ar fi cât mai copt
zeama de la o jumătate de lămâie
sare, piper
Se amestecă toate ingredientele şi se servesc cu pâine integrală toast prăjită

Este simplu şi uşor să îţi găteşti sănătos, trebuie doar să ai voinţă. Nu o faci pentru nimeni, doar pentru tine, aşa că nu mai aştepta şi nu mai căuta scuze!  

Care este micul tău dejun preferat? 

Despre mine .. la un alt nivel

Sursă foto : Pinterest      Bine te-am regăsit, azi am ales să vorbesc un pic despre mine, dar nu din perspectivele pe care probabil le...