Machiajul perfect

      " Punctul de plecare al unui machiaj reuşit este chiar tenul tău, trebuie doar să-l pregăteşti " - J. Dempsey

       Ne place să fim cochete încă din copilărie, când încercăm rând pe rând pantofii cu toc ai mamei, îi mai furăm un pic rujul, oja şi tot ce ni se pare nouă mai colorat dar mai ales mai interzis.
    Sunt adepta machiajelor frumoase, realizate cu mult bun gust când trebuie să participăm la un eveniment. Aşa am ajuns pe mâinile Claudiei, o viitoare doamnă doctor cu un simţ al frumosului dezvoltat la maxim. În puţinul timp liber de care dispune, aceasta s-a dedicat artei înfrumuseţării feminine. Iniţial a început timid, realiza machiaje doar pentru doamnele din familie,  după care a căpătat încrede în ceea ce face şi a început să realizeze machiaje şi pentru alte femei dornice să devină zeiţe pentru o zi.
     Lucrează cu foarte mult bun simţ, cu multă pasiune şi răbdare. Eu sunt genul de clientă care foarte rar merge cu un model dat. " Poţi să îmi faci cum vrei, dar să fie extravagant!" cam aşa mă prezint eu de fiecare dată, iar Claudia de fiecare dată mă surprinde în cel mai plăcut mod. Nu m-am ridicat niciodată din scaunul ei nemulţumită sau să îi cer să modifice ceva.
Arhiva personală

     Apreciez enorm de mult faptul că nu încearcă cu orice preţ să mă forţeze să accept o culoare care pe mine nu mă reprezintă şi îmi răspunde cu calm ori de câte ori o întreb " aia ce e?" 
     Fire prietenoasă şi deschisă,  îţi intră repede la suflet şi vei aştepta de fiecare dată să mergi la machiaj. Ai atâtea subiecte de dezbătut cu ea.  
        Deşi are un buget de studentă, îşi respectă clientele şi foloseşte doar produse de calitate

         Dacă devii fan al paginii, vei fi mereu în pas cu tot ce ţine de arta machiajului,  pe pagina ei de facebook, organizează lunar concursuri, cu premii tentante pentru fiecare femeie, de la gene false la machiaje gratuite, reduceri şi multe alte surprize.
        Care este machiajul tău preferat?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut