Dincolo de minus 12 kilograme

      Ce am învăţat pe parcursul acestei transformări ? Disciplină, foarte multă disciplină. Atât la antrenamente, cât şi în bucătărie. Am descoperit în mine, o ambiţie izbitoare, de care nu credeam că dispun. Fata tatii, care era absolvită mereu de absolut orice muncă fizică prin casă, sau în jurul blocului (mă refer la activităţi gen, dus gunoiul, sau mers până la abc), a descoperit că poate ! Disciplina aceasta, m-a făcut să îmi cunosc limitele, iar dacă le încalc să suport consecinţele şi chiar să îmi pară rău pentru abaterea făcută.
  • Dincolo de minus 12 kilograme, am descoperit un om care a început să se iubească şi nu, nu mă consider deloc egoistă, că am început să mă pun pe primul loc.
  • Dincolo de minus 12 kilograme, am început să îmi depăseşc limitele personale. Atât la antrenamente, cât şi în viaţa de zi cu zi. Da, am mers la antrenament şi în ziua de Revelion şi de 1 Mai, nu, nu sunt "dusă", ci ştiu care îmi sunt priorităţile. 
  • Dincolo de minus 12 kilograme am început să pun suflet în fiecare antrenament, ba chiar să îmi depăşesc limitele personale (bine, asta e părerea mea, pe domn antrenor mai bine nu-l întrebăm :)))
  • Dincolo de minus 12 kilograme, am început să pun bazele unor proiecte de suflet, despre care în urmă cu un an de zile nici nu visam.
  • Dincolo de minus 12 kilograme, mi-am dat seama ce mi-aş dori să fiu când voi fi mare :D

Inspirational Quote about Life and Having Goals - Visit us at InspirationalQuotesGazette.com for the best inspirational quotes!:
Sursă foto: Pinterest

  •       Dincolo de minus 12 kilograme, vreau să vă spun că se poate, trebuie doar să vrei şi să ştii de cine să asculţi. Am învăţat că dacă pentru mine contează cu adevărat ceea ce mi-am propus nu voi găsi nicio scuză, nicio portiţă de evadare. Voi fi acolo trup şi suflet la fiecare pas care duce spre cea mai bună versiune a mea. 
  • Dincolo de minus 12 kilograme mă simt un om liber, care a început să vadă culorile vieţii
  • Dincolo de minus 12 kilograme am început să cred că pot , că sunt în stare
  • Dincolo de minus 12 kilograme, sunt mândră de realizarea mea, şi cele 12 kilograme pierdute nu se referă la corpul obţinut şi ci la mult mai mult. Se referă la tot ce ţine de putere, ambiţie, dorinţă, poftă de viaţă, încredere în sine, sănătate, stare de bine, zâmbăreală mai multă şi stare şi gândire pozitivă!!

 P.S Chiar aşa, tu ce ai făcut azi pentru tine?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut