De două ori Doamna Cozma

    La cât de mult mă iubeai m-ai luat de două ori de nevastă, în 2009 pe 24 mai în faţa ofiţerului de stare civilă şi în 2014 pe 17 mai în faţa lui Dumnezeu. 
Ce să mai, au trecut 8 ani, la bine şi la greu, la mult greu şi nu, nu vă imaginaţi crize de copii nebuni de gelozie sau apucături dinalea ca la tineretul din ziua de azi, vorbesc de zile grele, să ajungem  unde suntem acum. Am crescut şi evoluat împreună.
Sursă foto: Pinterest
      Nu a fost uşor, deloc, am ridicat tot ce avem din forţa noastră, am ajuns unde suntem prin propriile puteri şi Doamne cât de greu ne-a mai fost uneori. Am pierdut şi am câştigat în aceşti 8 ani, copil, bani, prietenii.         Am învăţat din fiecare lecţie de viaţă câte ceva. Am devenit mai maturi şi mai uniţi,  ne-au cizelat greutăţile pe care le-am primit de la viaţă, dar nu ne-am plâns niciodată nimănui, am ştiut ce avem de făcut şi le-am făcut cum am ştiut noi mai bine fără să ştie lumea din jur prin ce  trecem. Acum râdem când ne amintim cum am început noi, într-o cameră, fără baie, fără confortul cu care eram obişnuiţi. Am văzut ce-nseamnă să fii jos, de aceea cred că acum, oricum ar fi celălalt îl apreciem mult mai mult pentru că nici unul din noi nu a ales altă cale mai uşoară ci am înfruntat împreună acei ani.   
  Cozmiţă al meu, ne suportăm, ne iubim, ne ciondrănim de 8 ani, legal, mulţumesc că eşti cum eşti şi că eşti al meu, că încerci aşa cum ştii tu să mă susţii, că încerci aşa cum poţi tu să mă înţelegi. Nu sunt nici eu perfectă dar ştii că nu sunt o prefăcută :D.
Să ne dea bunul Dumnezeu încă mulţi ani împreună, să putem să realizăm tot ce ne dorim, să avem un Kevinuţ frumos şi deştept ca mamă-sa.
Cozmiţă al meu, îţi mulţumesc pentru toţi aceşti ani, buni, răi, grei cum au fost ei, datorită lor suntem acum aici, aşa cum suntem şi cred că acum suntem cea mai bună variantă a noastră !!! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut