Sunt femeie şi îmi place!

        A venit primăvara, iar eu am lăsat în urmă 11 kilograme, aşa că este timpul să  îmi reoganizez garderoba.
       Am început să selectez, separat rochiţele, fustele şi bluzele pentru birou, separat cele pentru ieşirile în oraş şi separat cele pentru evenimente. Bun.... să vedem, rochii de zi ,lungi, mai scurte, mai elegante, mai casual. Mai trebuie să adaug la ele, dar în mare parte înca îmi sunt bune. Ador să port rochiţe. Cred că sunt cele mai feminine! Bine, desigur trebuie să fie destul de lungă încât cel care te priveşte să îşi dorească te descopere şi destul de rafinată încât să dai dovadă că eşti o femeie cu bun gust. Mi-am aranjat atent un sertat cu bluze elegante, îmi place să le combin cu fustă de piele neagră şi stiletto roşii. Merg de minune! 
          După cele constatate în garderobă mi-am dat seama că am ocazia să fac cumpărături. Google search şi găsesc repede LaFemme.ro exact ce căutam, au de toate, rochii, bluze, veste, pantaloni, geci, topuri şi accesorii.
     Consider că o femeie trebuie să fie elegantă şi aranjată la orice oră din zi, bine nu mă refer să găteşti prânzul pe tocuri şi rochie de seară, dar nici neîngrijită. La birou, consider că impui un anumit grad de respect dacă ştii să îţi asortezi o rochiţă cu o pereche de pantofi perfecţi. O femeie trebuie să ştie valoarea ei de aceea trebuie să fie mereu în pas cu moda, ştiu, ştiu veţi spune că este scump. Nu, nu este aşa scump dacă ştii să faci alegerile potrivite. Trebuie să ştii să combini şi să foloseşti accesorii. Să găseşti magazine, ca cel amintit mai sus care are preţuri pentru orice buzunar. 
    Eu una prefer să port rochii şi fuste la birou. La ieşiriile în oraş optez pentru fuste sau pantaloni. Mă şi pun să caut pe site să văd cu ce pot să îmi împlinesc garderoba.
         Vă sfătuiesc doamnelor să vă scoateţi rochiţele şi pantofii cu toc la plimbare. Este vremea perfectă să fim la modă, să fim unice, să fim femei. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut