Nu aş renunţa la ...?


         
     Dacă te-aş întreba la ce nu ai renunţa niciodată care ar fi răspunsul tău? Şi nu, nu mă refer la telefon, deşi poate că mulţi ar da răspunul acesta.           Mă refer la acele lucruri, dacă le ai, care îţi oferă un gram de protecţie, de siguranţă. 
      Cu toţii avem lucruri dragi, de suflet, fără de care nu ieşim din casă. Eu sunt foarte "legată" de brăţările mele de suflet. Fiecare brăţară se prezintă  cu povestea ei. Nu îmi place să port brăţări de "duzină" aşa că fiecare este personalizată şi se leagă de un eveniment. Nu ies fără ele din casă. Le-am dat jos doar pentru 2 ore cât a durat operaţia, după aceea am cerut să îmi fie puse înapoi. 
        Lucrez cum se zice pe la noi, cu publicul, aşă că pentru mine sunt ca şi un scut de apărare. Deşi nu mă consider o persoană superstiţioasă,  dar acestea simt că mă apără de privirile "binevoitoare". 
       Care sunt acele lucruri personale la care nu ai renunţa niciodată? Care sunt acele lucruri pe care le iei cu tine peste tot şi oriunde? Ştii că te definesc ca om? Fac parte din personalitatea ta. 
Tu, la ce nu ai renunţa ? 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut