DOVE-dește că e senzațional

Vă întrebaţi cum se foloseşte?
Vă spun acum cât aţi spune zâmbeşte
Pui mâna sub dozator apeşi un pic, aşa uşor
Într-o clipă ai săpun, săpun cu parfum
Mâna să îţi fie catifelată şi curată...
Să te bucuri ziua toată !

       Ei da, am primit cu mare drag pentru testare pachetul BUZZ Dove care conține următoarele :
1 set de testare format din săpun cremă lichid DOVE Original 250 ml și  o rezervă Dove Original 500 ml
2 săpun cremă lichid DOVE  Original 250 ml pentru 2 prieteni sau colegi
5 broșuri informative și 1 prosop de mâini.
        Vă spun sincer că ambalajul m-a lăsat fără cuvinte. Cu o notă de eleganță aparte,  Buzzstore a dat dovadă din nou de profesionalism și respect față de ”agenții de testare” pe care îi are în dotare.
Prietenele meu au primit cu mare drag săpunurile cadou, după ce le -am povestit cât de fin este acest săpun. Eh bine, a venit primăvara, a început lucrul prin grădinița cu flori, a început mângâiatul pisicii non stop că doar acu e non stop aici în ușă și uite așa încet, încet ajung să mă spăl de cel puțin 20 de ori pe mâini. Am observat de la un timp, că săpunul obișnuit îmi usca mâinile foarte tare. Am început să folosesc diverse creme pentru realibitarea situației, pe moment reușeam, asta până când am intrat in posesia kit-ului de la Dove, #buzzdove, care mi-a salvat mâinile de la eșec. Folosesc produse Dove, dar săpun lichid nu am folosit până acum, doar varianta solidă. Însă de acum înainte va fi un must-have, mai ales pe perioada verii.
     Textura fină vine la pachet cu  o mireasmă de parfum și unde mai pui că îți și catifelează mâna. Ce mai! un adevărat aliat al mâinilor noastre!
      Spălatul pe mâini este unul dintre cele mai importante lucruri, învățăm asta de mici copii, cred că fiecare dintre noi a rămas în minte cu acele cuvinte, pe care unii dintre noi care deja au copii îl folosesc destul de des  ” Te-ai spălat pe mâini? Să te speli bine că te -ai jucat cu câinele, să nu te pui la masă fără să te speli pe mâini” și lista poate continua. 
 Cu Dove, acest lucru devine simplu, mai ales că săpunul cremă lichid Dove, conține 1/4 cremă hidratantă, ca tu să te bucuri de o piele fină și catifelată.
Așadar, toată lumea la spălat pe mâini!
Recomand să încercați cu încredere, nu vă veți regreta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut