Chinuie-te, pentru că poți !!!




„A începe un nou drum ne poate speria. Dar după fiecare pas pe care-l parcurgem, ne dăm seama cât era de periculos să rămânem pe loc” – Roberto Benigni


          Trăim o viață obișnuită și credem cu tărie că este exact ce ne dorim, ducem fiecare zi plină de nemulțumiri, plină de neajunsuri însă nu facem absolut nimic pentru a schimba această stare.
         Apoi ne trezim poate mult prea târziu și ne dăm seama câte lucruri am pierdut din teama de a nu pierde.
            Câte ocazii am ratat pentru că ne era teamă să ne abatem de la drumul pe care poate nu noi, ci cei din jurul nostru îl considerau drumul perfect pentru noi.
           Așa eram și eu, consideram că tot ce este nou nu este pentru mine, zona de confort era perfect amenajată încât să nu-mi lipsească nimic, asta până-n ziua aceea magică când totul s-a schimbat. Acum spun că spre binele meu. Nu mă mai gândesc la cât de confortabilă este viața mea acum ci îmi doresc să parcurg cât mai mulți pași, cât mai multe drumuri spre cât mai multe reușite și împliniri.
        Era un real pericol să rămân acolo unde eram. Dar atunci nu știam ce înseamnă ambiție, voință și putere.
    „Chinuie-te pentru că poți!!” ,  sunt cele mai frecvente cuvinte pe care le aud la antrenament. Înainte nu le ascultam cu interes, până am început să le conștientizez, nu doar să le ascult pentru că niște cuvinte spuse la momentul potrivit te fac să muți și munții din loc.
Gândiți-vă un minut la tot ce nu vă place în viața voastră, nu veți reuși să-l schimbați până nu vă schimbați atitudinea și gândirea față de acea situație, până atunci totul va rămâne la fel. Fiecare pas al vieții trebuie să ne urce cât mai aproape de tot ce ne dorim să devenim, tot ce ne dorim să fim! Dacă simți că nu este drumul tău, poi „chinuie-te” și fă-l să devină!!!
See this Instagram photo by @risebeyond.fam • 710 likes:
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut