Ce mi-ai făcut stil de viaţă sănătos????

         Şi până acum aveam probleme la mansardă (ştiu din spusele altora, că eu mă simt bine aşa cum sunt). Mnoh acum ei sunt şi mai satisfăcuţi că eu m-am ţicnit, iar eu sunt mai mult decât fericită şi încântată de noua mea variantă. 
 Cei care mă cunosc de mai mulţi ani, ştiu foarte bine despre mine că nu aş fi renunţat nici în ruptul capului la machiaje şi unghii. Unghii cât mai lungi, colorate, pictate, care mai de care. Eh! Am trăit-o şi pe asta dupa 5 ani de zile am renunţat la ele.Consider că nu mă mai reprezintă deloc!
Primul lucru dimineaţa este micul dejun!! Sacru şi sfânt!! Apoi până la 07:40 trebuie să am prânzul frumos aranjat în cutiuţe!! Musai!! Dacă mergem la cumpărături, primordiale sunt fructele, legumele şi carnea!! 
Astea sunt nimicuri, pe lângă faptul că eu care mi-am cumpărat adidaşi pentru 3 luni, iar acum am ajuns să dau mai mult pe hainele "de sală" şi mâncare decât pe farduri şi haine normale.
     Ţăcăneală nu glumă!!!
Dar vă spun ceva! Simt că am ajuns acasă! Am ajuns la varianta mea perfectă, mai am de cizelat dar sunt pe cel mai bun drum!!
Lifting AND school. X2. Lol, who am I kidding. My free time? I rarely share without a purpose. Feel special.:
Sursă foto: Pinterest

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut