Budincă din seminţe de chia în 3 culori

     Micul dejun a devenit pentru mine un ritual O-B-L-I-G-A-T-O-R-I-U. Chiar am ajuns la concluzia că ceva nu este în regulă cu mine. Eu, doamna mereu aranjată, machiată, coafată, alea alea, am ajuns să îmi pun pe primul loc mâncarea... nu de alta.... dar muşchii mei frumoşi e musai să se dezvolte cumva  :D şi mda... am ajuns să ies din casă machiată mai puţin , dar niciodată nemâncată sau fără mâncarea frumos pusă în cutii.
       Azi am ales să experiemtez o reţetă  de budincă din seminţe de chia în 3 culori.
     Am pus 3 linguri de seminţe de chia, în 250 ml lapte de migdale, le-am amestecat bine şi am lăsat compoziţia obţinută la frigider peste noapte. Dimineaţa am pisat o banană în budincă Am separat budinca în 3 boluri. Primul bol a rămas cel cu banană, în al doilea bol am adăugat o linguriţă de cacao, în al treilea bol am adăugat niste afine blenduite. Am aşezat apoi tot câte un strat colorat.
Rezultatul a fost delicios!!
Poftă bună la sănătate.

Aveţi nevoie 

3 linguri seminţe de chia
250 ml lapte de migdale (poate fi ovăz sau cocos)
1 banană
1 cană afine (congelate am folosit eu) blenduite
1 lingură de cacao 
Fotografia postată de Beatrix Cozma Bede.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut