Vino la ByB, să te simți regină pentru o zi!

          Fiind femeie, sunt pasionată de când mă știu de arta machiajului. Am absolvit mai multe cursuri de perfecționare în acest domeniu.  Din pasiunea aceasta, s-a născut și salonul meu ”ByB”, amplasat în centrul orașului.
       Auzeam mai mereu că dacă faci ceea ce îți place nu vei mai lucra, nici măcar o zi din viața ta.  Ei bine, am auzit bine, așa și este. Ador ceea ce fac, mi-am cumpărat un spațiu, l-am amenajat după bunul meu plac, am ales să lucrez cu fete care sunt la fel de pasionate de munca lor ca și mine, și fără modestie, pot spune că ne descurcăm de minune. Asta dacă stau să analizez cei 4 ani pe care îi avem în spatele nostru, clientele fericite care ne recomandă cu mare drag, oricând. Nu ne-a fost mereu ușor, dar împreună am reușit să punem bazele unei afaceri de succes, acum însă cu atâtea saloane de înfrumusețare deschise în oraș, parcă lucrurile s-au mai încetinit puțin. Mi-am propus să revoluționez cuvântul ”salon”, dar visul meu frumos și bugetul parcă nu se-nțeleg deloc. Efectiv bugetul i-a închis ușa-n nas visului meu când acesta a început să bată tot mai mult la ușa lui.
       Mi-am propus să modernizez salonul, să devină cel mai elegant și modern salon din partea de vest a țării. Totul să fie alb, cu candelabre uriașe din sticlă, cu mărgele, oglinzi imense, scaune tapițate cu piele albă, totul să pară ieșit dintr-o revistă, un salon în care fiecare femeie care intră să se simtă regină pentru o zi, iar domnii, regi în adevăratul sens al cuvântului.
Un salon în care bunul gust, finețea și rafinamentul să se-mbine armonios.
Am găsit mobilierul, decorul, accesoriile, dar bugetul tot cu spatele stă la mine.
Sursă foto: Pinterest


Sursă foto: Pinterest


Sursă foto: Pinterest


     Într-una din zile, mă uitam cu mare drag la acest proiect de viitor, când clienta de la machiaj îmi spune:
- ”Visează...obține cu AVBS”
- Nu te-nțeleg, despre ce vorbești?
- Draga mea, ai uitat unde lucrez? Ai uitat că sunt broker bancar? Cred că azi este ziua ta cea norocoasă iar de mâine îți vezi visul împlinit. Hai să îți prezint oferta de credite. Tu îți alegi un ajutor financiar, iar eu te sfătuiesc.
   Ohhh cât de mulțumită am fost de prezentarea clientei mele. A doua zi m-am prezentat pentru împrumutul bancar. După studierea mai amănunțită a ofertelor am ales creditul pentru investiții.
         Mi s-a părut cel mai bun pentru afacerea mea. Pot lua până la  70% fără TVA din valorea achizițiilor și investițiilor, perioada de rambursare este de maxim 7 ani, iar ca și garanție se acceptă un imobil.
        Este perfect pentru mine, pentru că pot face achiziții și investiții, iar în momentul de față, de aceste lucruri am nevoie pentru a fi în top. Creditul se revizuiește anual, îmi pot continua dezvoltarea afacerii, suma creditului se stabilește în funcție de nevoile afacerii mele și de capacitatea mea de rambursare.
         M-am apucat de investit , achiziționat, renovat și încurând deschid noul salon. Mult mai plină de așteptări, de realizări, mi-am mărit echipa, da am ridicat un pic și prețurile dar nu  veți simți când veți fi răsfățate ca niște regine.
         Vă aștept și pe voi să treceți pragul salonului, însă până atunci vă las în compania celor de la
AVBS Credit
Îi gășiți pe internet la adresa: http://www.avbs.ro/credite ! Să vă fie de folos!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017!
Proba nr. 9

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut