Primăvară în suflet

                            https://www.youtube.com/watch?v=CfQ2MbnkbYA

          A sosit , în sfârşit , a sosit. Prima fiică a bătrânului an, - Doamne, câte compuneri începeau aşa în timpul şcolii, cu cât entuziasm aşteptam această zi. Mărţisoare peste tot, şnurul roşu perfect împletit cu cel alb, vesteau sosirea vremii bune. Buchete de ghiocei aşteaptă cu nerăbdare să fie aşezate în centrul atenţiei. Zambilele culorate, cu mireasma lor specifică încântă fiecare trecător. Este oficial P-R-I-M-Ă-V-A-R-Ă!
Suntem sărbătorite, noi, cele care dăm sens tuturor lucrurilor !
      Este primăvară, totul capătă un nou sens. Totul renaşte !
Primăvara trecută eram mult prea ocupată de problema prin care treceam, s-a simţit lipsa mea şi în grădina mea cu flori.. nu am plantat flori noi, nu le-am îngrijit pe cele pe care le aveam. Acum ard de nerăbdare să îmi umplu grădina şi geamurile cu flori multe, colorate. Aştept să fac curat în grădina cu flori, să arunc crengile uscate, să curăţ pământul de tulpinile uscate şi rămase şi să o pregătesc pentru o primăvară colorată. Îmi plac la nebunie zambilele, - toate zambilele să vină la mine- este sloganul meu de primăvară.
      Acelaşi lucru pot să vi-l recomand şi vouă, iar dacă nu aveţi o grădină cu flori, curăţaţi-vă sufletul. Ardeţi tot ce este uscat, tot ce nu vă mai place şi nu vă serveşte. Sădiţi sentimente noi, curate, colorate. Vă veţi simţi mai liberi, mai buni, mai fericiţi.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut