Nu e genetică, e voință!



                                                     

Eram cândva și eu tânără și naivă și îmi era tare ciudă când vedeam câte o domnișoară slabă, că deh pe atunci nu făceam diferența între un corp slab și un corp lucrat. Neam de neamul meu n-a văzut sală de sport! Tati, om activ la viața lui, nu cântărise niciodată sub 100kg, eu, toată câtă sunt, sunt de neam BEDE, printre cititori probabil se vor găsi cunoscători de neamul meu așa că nu vor fi uimiți de credința mea sfântă în genetică. Da, majoritatea deținătorilor de acest lume, dețin și dețineau și kilograme. Poi, eu atunci, cum să nu am? Eh... am avut! Până ce am descoperit acel secret mistic... nu totul ține de genetică! Are și ea unele părți ascunse, dar mai mult decât ambiția și voința, nu are nimic!
 Femeile din familie nu cunosc cuvântul dietă sau stil de viață sănătos, bine, mami la 48 de kilograme, nu prea are nevoie de noțiunile acestea, iar viața activă ia fost asigurată mereu de locul de muncă, iar de când s-a mutat la sat, de muncile pământului. Bunica, durdulie de când o știu chiar și cu diabet nu renunță niciodată la o bucată de prăjitură, da a recunoscut nu are voință, nu are ambiție.
Așa că m-am trezit eu una, prima, singura care să revoluționeze întreaga familie. La început m-au privit mai ciudat, da da, ai mei părinți -Până când trebuie să mai mergi la sport?- Până când nu ai voie să mănânci pâine?- acum s-au obișnuit, au început să accepte faptul că au un copil mai diferit, că am ambițiile mele, că îmi doresc acest drum în viață.
Așadar, nu trebuie să ai o familie cu trecut de sportivi, sau atleți în familie pentru a începe să faci ceva pentru tine și corpul tău. Dacă nu îți permiți un abonament la sală, exista ”n” variante să te miști, doar că trebuie să îți dorești acest lucru, nu poți da vina pe copil, pe soț, pe locul de muncă. Copilul acela pe care acum îl arăți lumii drept piedică, are nevoie de mama lui pentru mult timp. Are nevoie de o mamă sănătoasă, plină de viață și energie. Cel mai bun mod, pentru a deveni o femeie sănătoasă, plină de energie și de viață este să te miști. Nu contează ce sport alegi, dar fă ceva! Am mai scris despre sacrificiile aduse de  mine să ajung la antrenament. Dar sunt cele mai dragi sacrificii! Când îți intră pasiunea pentru sport în suflet nimeni nu o mai scoate!
Merită să încerci! Tu ce mai aștepți?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut