Mama mea şi Doina

       

            Eram în clasa a IVa şi se apropia vertiginos ziua de 8 Martie, ţin minte că am avut de realizat o compunere cu titlul "Mama Mea". A doua zi, a trebuit să citim cu voce tare tema de casă, nu prea îmi plăcea să mă destăinui pe vremea aceea. Fiind a 3 a în catalog nu am aşteptat prea mult la rând.
      Cele două colege care au citit compunerile înaintea mea, povesteau despre mamele lor, care se aranjau zilnic, se machiau, se parfumau, îşi alegeau atent costumele pentru birou, toate călcate la dungă, cămaşă albă şi fustă neagră, poşeta mereu asortată cu pantofii cu toc. M-am ridicat timid şi am început să citesc şi eu compunerea despre mama mea, dar eu m-am referit foarte mult la frumuseţea ei interioară şi la bunătatea sufletului ei. Mama mea, nu se machiază, mama mea nu poartă cămaşă albă şi nici fustă neagră, nu este coafată mereu, mama mea este şi a fost mereu o femeie simplă, căreia nu îi place să se afle în centrul atenţiei, genele moştenite de la tatăl ei, au ajutat-o toată viaţa să poată să îşi  ascundă vârsta.  Mama mea şi la 55 de ani, are o piele fină şi nişte ochi albaştrii ca marea. Niciodată nu a folosit  produse cosmetice, dar mereu a avut creme. Cremele îi plac foarte mult. Deodorantul Farmec era de nelipsit din geanta ei, îmi amintesc şi acum de tubul verde cu capac albastru.
    Când am citit proba aceasta, chiar vorbeam cu ea la telefon, cum a auzit de Farmec, a strigat - Doina, Doina,- atunci m-am luminat. Doina!!!!!!! Doina a fost şi este prietena ei de suflet. Îşi cumpăra produsele Farmec pentru raportul corect calitate-preţ. Pentru ea conta foarte mult să îşi găsească o marcă de încredere, dar fiind oameni simpli cu venituri modeste nu îşi permitea creme scumpe. A fost şi este în continuare fidelă acestui produs românesc, mi-a insuflat şi mie tradiţia aceasta. Mi-a spus mereu că o piele îngrijită este cartea de vizită a oricărei femei, că trebuie să am grijă de pielea mea pentru că va fi alături de mine pe parcursul întregii vieţi, iar dacă sunt  îngrijită, mă simt puternică, unică, de neoprit! Acum îmi dau seama câtă dreptate a avut, deşi la 18 ani mă enerva la culme când se certa cu mine pentru demachiere, ştiţi şi voi sentimentul acela când vii acasă noaptea de la o nuntă sau o petrecere şi nu îţi arde de demachiere, era în stare să mă aştepte şi să mă certe. Acum îi mulţumesc pentru că pielea mea , nu a  avut de suferit, şi sincer nici mie nu îmi dă nimeni vârsta pe care o am. De multe ori se-ntreabă că eu oare cu cine seamăn. De la vârsta de 18 ani mă aranjez, coafez, machiez şi sunt  o excentrică când vine vorba de culori şi coafuri.  Când o întreb la vreo zi mai specială ce cadou îşi doreşte, răspunsul este "o cremă". Luptându-mă mereu cu kilogramele, încercând mereu fel şi fel de diete, pielea mea suferea foarte mult în urma efectului yo-yo, mama mereu îmi cumpăra creme pentru elasticitatea pielii. Mi-am făcut un ritual şi eu din "cremălit" în fiecare dimineaţă şi seară, Doina devenind în timp şi prietena mea cea mai apropiată, o iau cu mine peste tot, anul trecut i-am arătat marea, mi-a mulţumit prin intensificarea bronzului şi catifelarea pielii. Da, da aţi citit bine, ajută la bronz!!
 Când sunt întrebată depre secretul pielii mele, răspunsul este simplu Doina. O folosesc atât pentru demachiere cât şi pentru hidratarea pielii. Contează foarte mult să ai un aliat de nădejde când vine vorba despre pielea ta. Produsele cu farmec au ştiut să fie cele mai bune prietene ale femeilor de-a lungul timpului.

         Dar, gata cu povestea , fug la somn, dar înainte la Doina!
crema hidratanta cu orhidee



Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2017 !
Proba nr. 3


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut