Pot, pentru că vreau !!!

Pot, pentru că vreau !!!
             Pot pentru că vreau, vreau pentru că pot !!
În anii de liceu scriam , scriam atât de mult și în  atâtea feluri. Îmi plăcea la nebunie să fac rezumatul cărților citite, să scriu compuneri care mai de care. Am organizat cu colegele de clasă un cerc literar unde fiecare își prezenta propriile creații. Scriam și în limba maghiară, iubeam în limba maternă și poeziile doar veneau de la sine, deși eu niciodată nu am învățat să scriu corect. Apoi le postam pe site-uri dedicate scriitorilor amatori, primeam recenzii pozitive, lucru care mă mulțumea enorm de mult și mă ambiționa. Apoi iubirea s-a stins, viața m-a schimbat, iar pasiunea mea s-a pierdut pe drum.
              Până acum, când datorită problemei de sănătate cu care m-am confruntat, am început să descopăr din nou pasiunea care zăcea ascuns în sufletul meu. Pasiune care nu se stinsese niciodată, doar că licărea prea încet.
Am început să scriu un blog, să le prezint și altor femei cum pot să ajungă la perfomanțele mele. Cum pot și ele deveni eroinele propriilor vieți. Cum poți să ajungi ce vrei prin propria voință.
             Acum vreau să devin super eroina vieții mele, așa că am luat un aer adânc și m-am înscris la competiție. Vreau să  văd cât de pregătită sunt, căt de puternică pot fi pe latura aceasta, să îmi forțez și aici limitele, că în altă parte deja sunt bine mersi cu forțatul. M-am înscris aici  http://jurizare.super-blog.eu/inregistrare
Vreau pentru că știu că pot , mult , mult mai mult, urmăriți-mă! Am să vă țin la curent!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut