Dinți albi, succes garantat !!

                 Cartea de vizită a oricărei persoane este dantura îngrijită. Un zâmbet strălucitor, alină și cel mai înverșunat om cu care te întâlnești. Natura a fost blândă cu mine și deși consum cafea în fiecare dimineață și ciocolată săptămânal, nu a lăsat ca dinții mei să se îngălbenească precum frunzele toamna.
            Am fost selectată de către cei de la BUZZstore și iWhite- Sensiblu Romania, să testez kitul oferit de ei pentru albirea dinților. Am acceptat provocarea cu entuziasm, și ca de fiecare dată nici acum nu m-am înșelat în produsele oferite.
Am primit o apă de gură, spre norocul meu este exact cum mi-l doream nu foarte mentolat încât să îmi strângă toată gingia, ci cu un gust fin.
Pasta de dinți este și ea ușor mentolată și după fiecare spălare dinții mei deveneau mai fini. Chiar  și după ce mâncam simțeam finețea pe dinți, nu depunerea de mâncare ca altă dată.
Am primit 5 seturi x 2 benzi, fiecare bandă umplută cu gel activ de albire, cantitate suficientă, de mărime universală, perfectă pentru fiecare tip de dantură. Fiecare bandă este igienic, individual împachetată. Toată procedura durează 20 de minute. Soțul meu a fost extrem de încântat. 20 de minute a fost liniște în casă :)) mi-a promis că îmi va mai cumpăra benzi :))
Rezultatul s-a văzut la a 3 a aplicare. Mi-a și remarcat o colegă zâmbetul.
Pentru mine este foarte important să am un zâmbet frumos pus la punct, datorită job-ului pe care-l practic, este important să eman o stare de strălucire, de frumusețe în momentul în care unesc destinele a doi tineri care se pregătesc pentru marea aventură a vieții lor, căsnicia.
Nu am fost dezamăgită deloc, cu siguranță îmi voi cumpăra aceste benzi și le recomand și celor din jurul meu să încerce cu încredere. Am primit cupoane discount pe care le-am dat cu mare drag fetelor care anul acesta se pregătesc să facă marele pas, sunt sigură că zâmbetul lor va străluci pe măsura rochiei de mireasă.
Zâmbiți vă rog, este atât de simplu și nu costă nimic ! Iar acum cu ajutorul benzilor IWHITE, îţi poţi transforma zâmbetul chiar la tine acasă, fără să stai pe la uşa dentistului. E simplu, rapid şi cu efect WOW !!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut