Cele trei calităţi ale unui om care îşi doreşte Succesul

     
                      


     Fiind în plin proces de dezvoltare şi autocunoaştere, zilele acestea am citit un articol al unuia dintre cei mai motivaţionali trainneri din Ungaria. Descria cele 3 calităţi pe care trebuie să le aibă un om care îşi doreşte să atingă succesul.
Am să vă prezint şi vouă aceste calităţi, după cum le consider eu.

1. Gândirea pozitivă - Optimismul   cred tot mai mult în faptul că fiecare dintre noi îşi atrage în viaţă ceea ce transmite. Gândirea pozitivă te face să fii mai împăcat cu tine, să aştepţi mereu ceva bun de la viaţă. iar tu gândid în aşa fel, lucrurile se vor întâmpla. Trebuie să speri mereu la tot ce e bun, la tot ce te ajută să mergi înainte, nu trebuie nici o clipă să spui -Eu nu pot- , automat mintea ta se va seta pe cuvântul NU ! şi de acolo începe totul. Fiecare gând , fiecare idee, fiecare cuvânt rostit ar trebui să fie pozitiv. Ştiţi şi voi dacă întrebi pe cineva - Nu , mă poţi ajuta !- automat răspunsul este -NU-, chiar tu îi dai celuilalt şansa de a te refuza ! 
Un om cu gândirea pozitivă care este dornic să avanseze şi să se dezvolte va lua din tot ce i se oferă partea bună, partea pozitivă. Încearcă o zi să eviţi gândurile negative, să extragi din fiecare clipă partea bună, vei vedea automat schimbarea în viaţa Ta.

2. Învăţarea continuă un om dornic de succes şi care doreşte să ajungă departe este acela care învaţă mereu, nu va spune - eu ştiu asta- , el va învăţa din orice şi de la oricine. Un om care doreşte să ajungă departe nu se opreşte niciodată din propria dezvoltare, ia mereu notiţe, vede o oportunitate de învăţare în orice. Fiecare om pe care -l întâlnim în drumul nostru ne învaţă câte ceva trebuie doar să ştim să acceptăm învăţăturile pe care le primim.

3. Cred că este cel mai important punct Tolerarea
criticilor
 ,
pentru mine personal a fost  cea mai dificilă etapă. Să accept criticile celor din jur. Mi-a fost greu să merg pe drumul meu, fiind atacată la fiecare pas. Societatea în care trăim te remarcă una -două dacă începi să ieşi din tipar, dacă nu adopţi efectul de turmă, eşti etichetat, criticat şi văzut cu ochi răi. Trebuie să te ţii tare, să înfrunţi aceste lucruri, pentru că în momentul în care cazi, devii vulnerabil în faţa lor. Trebuie să îţi continui drumul , să nu te întorci între ei, pentru că devii ţinta lor favorită.

Dacă chiar vrei să ai succes, în orice ai întreprinde în viaţă, aceste 3 aspecte trebuie să le ai în vedere mereu !
Aşadar Succes pentru a deveni un om de succes !!!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut