Doar o bucăţică ....

               "Doar o bucăţică, doar o felie, mergi pe jos acasă şi trece" - sloganul celor din jurul meu. Săptămâna aceasta am ajuns din nou un pic mai aproape de corpul visat . Raportez cu cea mai mare mândrie, imensă şi fără limite, nu m-am atins de nici măcar o bucată de prăjitură, deşi a fost ziua unui coleg şi să nu vă spun ce de bunătăţuri erau pe platou! Erau prăjituri care arătau într-un mare fel. Toată lumea se mira de gurmanda din mine, care refuza frumos şi elegant fiecare bucăţică.
               Nu ştiam ce răspuns să le dau, pentru că eram ferm convinsă că nu mă vor înţelege. Aşa că nici nu am insistat mult să le explic. Am realizat faptul că deşi erau acolo, fără limită, la doar un deget distanţă de mine, nu mă atrăgeau. Nu îmi era foame, nu îmi era poftă, nu simţeam că trebuie să mănânc doar pentru că şi cei din jurul meu fac la fel. Atunci de ce să mănânc din ele? Doar să ce ..? Să îmi umplu stomacul inutil cu zahăr, faină şi alte minuni ce mai conţineau ele?  Mâncarea trebuie să ne fie combustibil şi avem nevoie de combustibil bun, să putem funcţiona normal. Să putem să ne menţinem sănătoşi.
               Mă surprinde cum oamenii spun, " crezi că de la o bucăţică te îngraşi?" - nu , aici nu este vorba despre îngrăşare, rectific, nu mai este vorba despre îngrăşare. Este vorba despre sănătate, este vorba despre munca depusă la orele de antrenament, este vorba despre ceea ce îmi doresc eu de la corpul meu. Într-adevăr o bucăţică nu îngraşa dar azi o bucăţică, mâine o bucăţică şi balonarea şi constipaţia şi stările de oboseală, de moleşeală, lipsa concentrării se vor instala din nou. Mulţumesc nu îmi doresc.
                   Dacă vă doriţi cu adevărat o schimbare, trebuie să începeţi de la înalţime :) Totul depinde de mintea noastră. Dacă vrei o bucăţică , trebuie să fii conştient de urmări. Nu se întâmplă nimic dacă refuzi, am mai auzit şi varianta "se supără dacă nu mănânci" - De ce să se supere? Nu ai făcut nimic rău, doar ţi-ai apărat propriul corp. Nu e o jignire, e o autoapărare. Scuzele nu sunt inventate pe loc, nu sunt prefăcătorii, este purul adevăr. Acestea sunt doar scuze pentru a da iama în ceva ce ştii că nu îţi face bine, dar nu ai voinţa necesară pentru a rezista tentaţiei.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut