Va trece

Va trece 


Am tot văzut o postare (înainte de operaţia mea) care mi-a ajuns la suflet.  Într-o scurtă descriere este vorba despre o prinţesă care primeşte de la tatăl ei un inel. Aceasta îl roagă pe un bătrân înţelept să îi graveze  ceva în inel care în momentele de tristeţe să o consoleze, în momentele grele să o încurajeze , iar în momentele de fericire să o facă mai precaută. După un timp îşi primeşte inelul înapoi , gravat  cu textul VA TRECE .
(Între timp am citit şi am decoperit că defapt este vorba  depre inelul împăratului Solomon, care avea gravat la fel VA TRECE)
Foarte mult mi-a plăcut drept pentru care imediat ce am ieşit din starea postoperatorie mi-am şi comandat o brăţărică, cu un medalion pe care am cerut să fie gravat VA TRECE, în ungureşte ELMULIK.
     Mă uit zilnic la acest cuvânt, îmi doresc un tatuaj  la încheietura mâinii, (încă duc muncă de lămurire cu mine şi cu cei doi Andrei) , mă ajută să trec peste tot, mă ajută să nu rămân captivă în problema de minut. 
     Mă mai întreabă lumea pentru mine ce înseamnă asta? Poi ce să însemne că VA TRECE, va trece supărarea, fericirea, clipa, momentul, toate, asta nu înseamnă că nu trebuie să ne bucurăm sau să stăm mereu cu frica-n sân, nu, deloc, doar că trebuie să trăim un pic mai conştienţi. Dacă acu ne credem undeva foarte sus, să ştim că putem oricând ajunge jos (şi tare am impresia că doare al naibii de tare), dacă suntem într-un impas al vieţii de cuplu , să fim convinşi că va trece, oricum cu bine sau cu rău va trece, pentru că niciodată nimic nu rămâne la fel. Sentimentele, trăile , simţirile noastre toate trec, toate se schimbă. Vin vremuri mult mai bune, sau... mai rele.. însă oricum va fi, orice va fi, VA TRECE !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut