Despre ...... intimitatea fiecărei familii


De ceva vreme mă tot gândesc să aştern aceste rânduri pe "hârtie", că deh.. am 32 de ani şi nu am copil ! Cei din jur mă privesc ca pe o plantă rară, pe cale de dispariţie , de parcă pentru ei chiar ar conta că eu am sau nu un copil.
Este strict problema mea ......personală ! Nici eu nu mi-am permis să întreb, să spun sau să sfătuiesc pe nimeni cu privire la acest subiect delicat! Şi nici nu am să o fac niciodată, oricât de BFF am fi !
  Întreabă-mă ce gătesc, ce citesc, nu când îmi fac un copil ! Nici eu nu te întreb de ce ţi-ai făcut copil când te aud cum te plângi de el. Nu ar trebui să ne permitem acest lucru, pentru că atingem tot sufletul celuilalt iar acesta  poate nu doreşte să ne spună nimic din adâncuri.
Da ! am pierdut o sarcină ! E din nou problema mea! Nu am făcut avort, e o foarte mare diferenţă între a pierde o sarcină din motive medicale şi a face avort  !
Nu ai absolut nici un drept să îmi spui că eu nu ştiu pentru că nu sunt mamă, aşa e , nu sunt, dar ştiu ce-nseamnă, adică ce ar trebui să însemne cei 7 ani de acasă ! Nu ai absolut nici un drept să mă judeci !!
Da , am 32 de ani, voi avea un copilaş,  când consider eu, că este momentul meu ! Al nostru ca familie. Fiecare familie are dreptul la intimitate, la acel gram de intimitate care este doar al lor ! 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut