Despre .... Ce ne facem cand nimeni nu crede in noi?



               ” Când îți dorești ceva cu adevărat tot  Universul conspiră pentru îndeplinirea visului tău”
adică, cică, așa se spune ! Dar Tu, Om, Femeie, muritoare de rând, ce te faci când te trezești singură în lupta Ta cu ceilalți?
            Începi cu pași timizi, să îți deschizi aripile spre noi orizonturi, orizonturi care până acum nici nu știai că există, iar acum îți dorești  cu toată ființa ta, să le descoperi, să le vezi, să ți le însușești.
Toți din jur îți spun că nu poți, că nu ești capabilă, că nu e de tine, că oricum e un moft de moment, ei bine ! Țin să vă anunț, pe această cale ! Nu, nu este ! este ceea ce îmi doresc de la viață!! De la viața mea !!!! Și aici cred că am pus punctul pe i :)
           Mă bucură enorm, când primesc câte un mesaj, sau mă întălnesc cu câte o cunoștință pe stradă și sunt   întrebată cum am reușit, sau îmi arată fetele  câte o poză cu smoothie făcut de ele, doar pentru că le -am inspirat eu! EU!!! care nu credeam că voi putea fi un model vreodată pentru cineva !              
               Sunt la începutul drumului dar , nu mă vor opri comentariile acide despre soțiile care ar trebui să stea la cratiță, nu în sala de fittness, nu mă vor opri comentariile despre faptul că în loc să îmi văd de întemeierea unei familii, mă fascinează cele 20 de kg pe care am început să le ridic, da mă fascninează genuflexiunile cu greutăți, (chiar dacă fiind la început le fac mai greu și mai timid spre enervarea antrenorului :P), mă fascinează că mă autodepăseșc la fiecare antrenament. Mă fascinează combinațiile sănătoase de mâncare , pe care  le încerc mai nou, mă fascinează tot ce este acum nou în viața mea.
             Șiiii ceea ce mă face să fiu de neoprit este rezultatul analizelor medicale !!!! Perfect sănătoasă !! Bye bye anemie, nici o urma de colesterol, glicemie..... nici o urmă de fibrom !! Uterul și-a recăpătat valori normale !!
           Așa căăăăăă..... sunt, mulțumesc frumos foarte bine !!!! Și de neoprit :)
Asta vă doresc și vouă !!!!!
       

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut