Despre .. oameni in general

             Traim intr-o lume in care fiecare individ isi urmareste propriile interese, prea putin ne pasa de cel de langa noi, prea putin realizam cata nevoie are celalat de un cuvant bun, de un sfat,  de un ajutor.
            Categoria "Fratii" care se cearta intre ei pentru averi (case, pamanturi, vile, piscine, baniiiiii), iar la greu tulai doamne ce mult se iubesc. Nu se cauta cu zilele, lunile, dar la nevoie, uite cum iti stie numarul de telefon.
"Prietenii ", ei ce sa spui de prieteni, oameni care odata iti stiau fiecare miscare, fiecare gand, bucurie, durere, devin niste commenturi pe facebook, in rest nimic.
Sunt foarte putini carora le pasa cu adevarat, care stiu  ca atunci cand spui sunt bine, ca defapt ai nevoie de o ora de povestit, sunt foarte putini pe care ii poti suna la orice ora cu orice problema.
            Asa mult ne pasa de noi, incat uitam sa fim umani, uitam ca nu suntem singuri, ca cel de langa noi duce o lupta interioara, poate mult mai mare decat a noastra si poate chiar are nevoie de noi, dar nu are curajul sa ne ceara ajutorul, sau poate pur si simplu s-a saturat sa ne tot ceara ajutorul cand noi , tot l-am respins, din lispa de timp, interes sau cine stie ce.
           Ne dorim oameni apropiati, ne dorim nasi perfecti, fini perfecti, prietenii perfecte, dar nu facem nimic cand vine vorba de a ii cunoaste mai bine.
          Am pierdut prieteni multi de -a lungul anilor, probabil, am gresit si eu. Acum nu pot sa spun ca am prieteni multi, insa cei pe care ii am, stiu ca sunt cu tot sufletul langa mine. Pe unii i-am lasat sa intre in viata mea de ani buni, pe altii de 2 ani.
           Sunt genul de om, care atunci cand te-ndrageste, te-ndrageste fratele meu pana la capat, dar vai de tine , de ma calci pe coada :D :)
Ne ascundem mereu, nu vorbim unii cu altii, dar de laudat, mnoah aia stim. Hai sa ne laudam si cu problemele, poate ne putem ajuta unii pe altii. Noi am primit ajutor din partea unor oameni pe care eu una, atunci i am cunoscut cand am avut cea mai mare nevoie de ajutor, s-au oferit oameni pe care ii stiam , asa din vazute si auzite, iar cei care prin vorbe se dovedeau a fi cei mai apropiati de mine, s-au lasat cel mai repede de tot. Oamenii acestia minunati s-au oferit sa ne ajute fara a cere ceva in schimb. Le voi fi recunoscatoare toata viata !!
         Nu stim sa toleram, nu stim sa acceptam, nu stim sa discutam. Ne suparam din orice, gest, privire, cuvant pe care noi il consideram nepotrivit.
         In ziua de azi nu conteaza sa fii om, conteaza sa ai o haina, masina, casa scumpa, sa detii o functie de conducere. In rest nimeni nu te apreciaza pentru ce esti tu cu adevarat.
Ar trebui sa vedem dincolo de aceste etichete, sa vedem omul in esenta lui !
Dar noi, nu, nu o facem !
Cat de mult mi-as dori sa gasesc oameni sinceri, buni, pe drumul vietii, sa nu ma tem sa imi deschid sufletul, sa nu ma tem sa imi spun parerea chiar daca e buna, chiar daca e rea. Sa putem vorbi deschis despre orice, fara a cauta rautatea, ura, in vorbele celuilalt.
Aaaa si era sa uit de categoria lingusitori ! Mnohhh astia nu imi plac de nici o culoare !!! Am si eu in jurul meu cateva persoane... incerc sa ii tin pe principiul sotului " putin da cu bun simt".
Imi plac oamenii cu coloana , care daca fac bine imi spun, daca gresesc nu se ascund dupa deget si se prefac, ci imi spun ce am gresit. Nu sunt multi acesti oameni, chiar pe cale de disparitie as spune.
E greu in ziua de azi, sa iti gasesti prieteni adevarati, asa ca daca ii gasiti sa aveti grija de ei, sa va spuneti mereu ce va place, ce va deranjeaza, pentru ca viata e atat de scurta si avem mare nevoie de clipe de neuitat, de amintiri de trait.

Beatrix


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut