Despre cum mi-a schimbat Domnul Fibrom Uterin viața !

Despre cum mi-a schimbat Domnul Fibrom Uterin viața !

4 Iunie

O discuție între prieteni stătea să-nceapă într -o după amiază de mai. Tema principală. ..Copiii
- Da ce mai aștepți? - era întrebarea de top pe care o primeam de obicei, deh ca ai 30 de ani, ai un serviciu stabil, casa ta, casnicie lunga, ai tai te pot ajuta ...
Da....asa e 30 de ani , căsnicie de 7ani , serviciu, casă, slavă Domnului 2 părinți sănătoși care da abia așteaptă sa fie bunici dat nu au făcut niciodată presiuni în aceasta privința.
Cariera la care visam încă din bancile facultății. ..ofițer de stare civilă. Woawww ce bine sună :)
O căsuță "mostenită" renovată după gustul nostru, cu sacrificii majore! Fără concedii, fără cheltuieli aşa de plăcere, fără luna de miere, fara iesiri in oras etc.
Tot ce lipsea era Bebele.
- Hai să îi facem deodată să se joace ìmpreună, că majoritatea prietenilor au deja copii mari.
Zis şi făcut. Programare la ginecolog nr.1 ...diagnostic dur fibrom uterin 10cm...what?! Fibrom? Eu? Operație deschisă pe abdomen? Copil nu se ştie când???
2 zile - 2nopți de chin...amândoi cautam pe google ce înseamnă fibrom de mărimea capului unui bebeluş ...ce?când ?cum? unde ?cine?
Programare ginecolog nr 2 în Ungaria ..diagnostic fibrom 10cm..sarcina permisă..
2 august primul test pozitiv..woawww vom fi părinți...emoții, planuri, griji.
Hai să extindem casa ...nu eram pregatiti. Simt ca e baiat..îmi doresc un baiat..lămâie-lămâie-lămâie, zicale băbeşti vrei acru??!! e baiat.
15 august zi de sărbătoare, ... noaptea simt ceva durere, nu e ok.. hai la urgență ... test negativ...sânge muulllt, muuultt sânge...ne-a părăsit .
2 săptămâni ( zis aşa, că mnah şi azi mă apucă plânsul) de urlet în suflet, durere,chin şi priviri de îmi pare rău...
Programare ginecolog nr. 3 ..diagnostic fibrom 12 cm... woaww a crescut şi nu a lasat rodul iubirii să se prindă... dar ce cauta EL acolo...ce vrea de la viata mea..sunt inca prea tanara sa fie asa mare...google google google. ..gata am găsit. ..problemele sufletului stau in spatele oricarei boli. Hai sa vedem....
dorinta refulata de a avea copil, bingo !
Creativitate ținută ascunsă ...bingo !
Hai sa incepem un tratament medicamentos. ..meditatii, tehnivi de autovindecare, rugăciune. ...medicamentele isi fac efectul. ..lipsa ciclului...dureri de spate...de oase...haaii sa vedem...
cariera , relatiile cu cei din jur...toate facute la maxim, niciodată NU spun NU! Totul făcut fix- exact ca la carte....stres stres stres.... gata atât! ! Sănătatea mea contează! ! Şi ce dacă sunt vase în chiuvetă? Mi e somn? Dorm o oră, le pot spala apoi.
Întâlnire cu persoane nu tocmai dragi sufletului meu...nu pot, nu am cum !
Gata!! Ajunge să fiu draguță..ajunge sa fiu pe placul altora atata timp cat imi fac rau cat ma obosesc cat nu imi doresc !!
Vreau sa fiu eu , cum sunt , cum imi doresc. E soare fac plaja...e frig ma cuibares in pat.
Trec 3 luni al 4lea ginecolog. ..diagnostic fibrom uterin 8cm...woawwww !! A dat roade tratamentul, nu ne oprim ! Inca 3 luni de medicamente.
Hai sa facem gimnastica hai sa schimbam viata !
Antrenor personal de 4x pe săptămână! 2 luni jumate rezultat -8kg. !!!! Mancare curata fara zahar fara gluten !! Nimic din plastic in bucătărie. Masca pe fata la fiecare solutie folosita la curatenie. Fructeee de nebuna. Hai ca am devenit si fana smoothie ! Zilnic. Cafeaua sfanta...fara zahar! ! Da am putut.
Trec 3 luni !
Programare ginecolog nr. 5 ! Diagnostic fibrom uterin 4cm !!!! Hai la laparoscopie! Si in 5 luni iti vezi visul împlinit!
Am scris visul !!da ati citit bine !! Doamne cate nopti am plans cand am înțeles mesajul fibromului. Cate forumuri, articole, grupuri am "colindat" . Stiu totul despre EL ! Despre chiriasul meu tacut care zacea acolo fara nici un simptom.
Totusi ii sunt recunoscătoare ...mi a dat o lectie buna !! Mi a deschis ochii. Cel mai bun profesor dnul Fibrom ! Urmează sa ne despartim ! Ma va lasa sa imi vad de viata mea. De visul meu. Dar nu voi uita ce m a învățat. EU sunt cea mai importanta. Numic nu merita sa ma suprasolicit. Nimic nu merita sa renunt la micile mele placeri. Nimic nu merita sa ma stresez.
Daca vrei sa schimbi lumea, du te acasa si iubesteti familia -Maica Tereza.

Sănătate maximă !
Beatrix Cozma

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut