Cu mâncarea nu te joci!

       Woaw, deşi risc să fiu depunctată de juriu (iar eu fac nişte ochişori de pisicuţă nevinovată), până la vârsta mea, adicălea în viaţa vieţii mele, nu am încercat mâncare chinezească. Deşi sunteţi la aproximativ 600 km distanţă de mine, vara aceasta mergem la mare, cu siguranţă vom căuta Share your box. Nu de alta dar noi, cu prietenii noştri Raluca şi Raul, avem bunul obicei de a ne împărţi mâncarea. Fiecare vine cu ce are gătit sau primit de pe la părinţi, întindem masa şi le punem la un loc, fie vorba de supă,  felul doi, fie micul dejun, desert sau fastfood, să vezi acolo ospăţ. Ei doi şi soţul meu sunt mai deschişi spre tot ce este nou, unic şi mai aparte. Superbloggerul din faţa dvs este mai conservator.
    Fiecare dintre noi, are stilul său când vine vorba despre mâncare, preferinţele sale şi acest lucru se combină de minune pe un mare platou. Eu sunt cu carnea şi fructele, ceilalţi preferă legume, paste, sosuri de diverse feluri, combinaţii care mai de care. Între timp spunem poveşti, ne facem planuri de vacanţă sau ne uităm la un film bun.
    Când ieşim în oraş, la câte un restaurant, fiecare îşi comandă mâncarea preferată şi începe marea Share-uială. De la supe la desert, le încercăm pe toate.
    Doresc să vă informez, dragi cititori din Bucureşti şi prieteni care tocmai aveţi drum prin capitală, despre noua  aplicaţie Wu Xing, cu ajutorul căreia puteţi beneficia de reducerea de 15 %  pentru fiecare comandă  lansată online până la  data de 30 aprilie 2017. 



       Pe lista mea de "musai de făcut" pe anul acesta se află încercarea a cât mai multe lucruri noi, după această probă am introdus şi mâncarea chinezească, am să revin cu o impresie. Am văzut pe site tot felul de bunătăţuri care cred că mi-ar încânta papilele gustative cu siguranţă şi mie, mai ales la meniul de pui şi desert am găsit câteva meniuri pe placul meu. Am şi ieşit de pe site, că deja mi se făcea foame.
Poftă mare tuturor!

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2017!
Proba nr. 14

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut