Căsuţa noastră, visul nostru...

     Am primit de la bunicii mei o căsuţă modestă, să putem să ne începem şi noi viaţa de tineri însurăţei. Până aici totul sună bine, dar când am văzut stadiul în care se afla căsuţa, toate visurile au rămas cu gura căscată, evident şi noi. Trebuia să schimbăm totul. Absolut tot pentru a putea trăi în căsuţă, modest. Ne-am aşezat frumos la masă, am pus pe hârtie ideile noastre, cu cele mai mici amănunte posibile. Apoi am început să căutăm pe internet toate "ingredientele" necesare renovării. Am pus lângă fiecare produs preţul găsit şi am încercat să ne facem o idee despre ce  şi cât urmează să investim. Căutând printre oferte am dat de cei de la Depozit-Online. Ne-am documentat şi am văzut că este vorba despre un magazin cu o activitate de 8 ani în vânzări online de materiale de construcţii. Are în ofertă peste 25000 de repere, oferte de produse pentru casă, de la materiale de construcţii de cea ma bună calitate, articole pentru finisaje, acoperişuri, termoizolaţie şi hidroizolaţie, scule şi unelte necesare pentru orice şantier.  Livrează materiale de construcţii atât prin parcul logistic de care dispun cât şi prin curier. Transportul este gratuit în funcţie de valoarea comenzii şi cantitatea comandată. Personalul amabil oferă suport şi consultanţă gratuită. Dacă nu vă place ceva aveţi 14 zile drept de retur.
    Am ales materialele necesare, am făcut un calcul amănunţit, ne-am consultat cu cei responsabili de la "raionul" în cauză şi am ajuns la cea mai bună hotărâre. Am ales să colaborăm cu depozit.online pentru livrarea produselor direct la domiciliu.  Ni s-a părut comod să cumpărăm toate materialele de care avem nevoie, din acelaşi loc, nu a trebuit să alergăm din stânga-n dreapta, să ne rugăm de cunoştinţe să ne împrumute o maşină mai încăpătoare. Nu a trebuit să "batem" drumurile oraşului, ieşeam mai scump dacă ne tot plimbam, decât aşa. Totul a fost la un "buton" distanţă de noi, iar noi am aşteptat acasă sosirea materialelor. Ce să vă spun, până şi BCA-ul l-am comandat prin ei. Am fost mulţumiţi că ne-am organizat aşa de intelegent timpul, banii şi cumpărăturile.
   Toate materialele au sosit ambalate exact în ambalajul lor, fără deteriorări. Acum vrem să ne mai adăugăm câte una alta prin curte, pavaje, borduri, dale, grătar şi decoraţiuni, mă şi duc să îmi fac calculele şi să comand. 
    Primăvară cu spor în construcţii vă dorim!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut