Când dai de greu, vezi pe cine ai alături!

      Când alegi să scrii despre lucruri reale, alegi să îţi deschizi sufletul în fața cititorului, defapt așa a luat naștere și blogul meu, din dorința de a îmi deschide sufletul în fața femeilor care așteaptă un sprijin când se luptă cu o problemă de sănătate mai serioasă.
    Știam că urmează să mă operez, dar nu știam costurile intervenției chirurgicale. Costurile suportate cu tratamentul medicamentos pe 6 luni şi toată perioada reorganizării vieţii mele din toate punctele de vedere ne-a afectat serios bugetul.  Din motive personale am optat ca această intervenție chirurgicală să aibă loc în străinătate. Cu o săptămână înainte de internare, am fost îndrumați către serviciul financiar unde am primit un calcul aproximativ cu privire la cheltuielile de spitalizare pe care urma să le suportăm în totalitate nefiind, cetățean al țării respective.     
     Ele includeau analizele medicale pe care le-am efectuat cu o săptămână înainte de marele eveniment, anestezia, operația propriu zisă, zilele petrecute în spital, dar totodată ni s-a pus în vedere și faptul că pot  apărea complicații care bineînțeles includeau alte taxe. Aşadar trebuia să ne gândim şi la o rezervă de bani, pentru orice eventualitate.
   Fiind în plin sezon de vară și un oraș destul de căutat de turiști, cu greu am găsit o pensiune pentru soțul meu, la un preț prieten cu bugetul nostru. Trebuia să luăm în calcul cazarea lui și asigurarea celor 3 mese pe zi. Am rămas uimiți când am tras linia finală, aveam economii, dar ne lipsea o parte din bani.
    Fără să le fi zis nimic prietenilor noștri, doar le-am povestit calculele primite, s-au oferit să ne împrumute cu suma de bani care ne lipsea. Ne-am bucurat enorm de mult ajutorul lor.
      Pe atunci încă nu știam de creditul urgent. Ne-ar fi prins foarte bine acest credit de nevoi personale mai ales că este un împrumut fără garanții.

 E bine de ştiut că există şi o astfel de oportunitate, bine, de cheltuit pe lucuri mai vesele.  Este simplu să aplici pentru un credit nebancar. Alegi suma maximă 2000 Ron, dacă eşti la prima aplicare poţi opta până la 500 Ron- Alegi data rambursării, maxim 30 de zile, completezi cererea online, confirmi contul tău prin email şi SMS, trimiţi documentele necesare prin contul tău, primeşti aprobare în cel mai scurt timă iar banii îţi sunt transferaţi în cont în aceeaşi zi. La data scadentă suma de retrage prin debitarea cardului, dar tu poţi plăti şi prin card bancar, numerar, virament bancar sau PayPoint.
Este o modalitate simplă de a intra în posesia unei sume, atunci când eşti nevoit să te împrumuţi şi aşa "Rufele" tale rămân în familie, nu ştie nimeni, cum te-ai descurcat, nu îţi cere nimeni socoteala.


Acest articol a fost scris pentu Sring SuperBlog 2017!
Proba nr 12

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tu cum îți alegi mobilierul?

Colțul meu de rai devenit realitate

Aventuri spre necunoscut în ritm cunoscut